کد خبر : 8342
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴

شادی در سینما ۲۹ بهمن تبریز به وقت خماری!/ دارکوب تماشاگران را بر صندلی می‌کوباند

شادی در سینما ۲۹ بهمن تبریز به وقت خماری!/ دارکوب تماشاگران را بر صندلی می‌کوباند

این روزها اوضاع سینماهای تبریز خوب است و مخاطبان نیز از تنوع در اکران‌ها راضی‌اند. افزایش نرخ دلار شاید از اشتیاق مردم تبریز برای تماشای فیلم کاسته باشد اما قیمت بلیط سینماها را افزایش نداده است و فیلم‌ها یکی پس از دیگری در مرکز آذربایجان‌شرقی به اکران در می‌آیند و برنامه سینماهای شهر یک هفته در

این روزها اوضاع سینماهای تبریز خوب است و مخاطبان نیز از تنوع در اکران‌ها راضی‌اند.

افزایش نرخ دلار شاید از اشتیاق مردم تبریز برای تماشای فیلم کاسته باشد اما قیمت بلیط سینماها را افزایش نداده است و فیلم‌ها یکی پس از دیگری در مرکز آذربایجان‌شرقی به اکران در می‌آیند و برنامه سینماهای شهر یک هفته در میان تغییر می‌یابد.

هفته‌ی قبل از توقف فیلم‌هایی همچون آذر، دلم میخواد، دشمن زن و در وجه حامل در ایستگاه تبریز گفتیم، این فیلم‌ها همچنان روی پرده‌اند و فرصت اندکی برای تماشای آن‌ها باقی مانده است، البته این احتمال نیز وجود دارد یکی دو تا از این فیلم‌ها در سینما انقلاب تبریز تا ماه‌ها روی پرده بماند اما سایر سینماها که درصدد جذب مخاطب و رقابت‌اند، هر روز مژده‌ای جدید به مخاطبان خود می‌دهند.

این هفته نیز تبریز میزبان فیلم‌هایی همچون دارکوب، به وقت خماری، سهیلا شماره ۱۷ و کارتون خاله قورباغه است و این آثار در سینماهای قدس، ستاره‌باران و ۲۹ بهمن به اکران در می‌آیند.

هرچند سر و وضعِ سینما ۲۹ بهمن تبریز مناسب نیست و تشابه آن با دو سالن سینما قدس و ۴ سالن سینما ستاره‌ باران به مانند قیاس پیکان مدل ۵۷ با تندر سال ۹۷ است اما سینما ۲۹ بهمن تبریز به‌خاطره آوازه‌ای که دارد همچنان مخاطبان را به خود می‌کشاند و عده‌ای ترجیح می‌دهند پیکان سواری کنند.

به آنانکه فیلم‌های طنز را بیشتر می‌پسندند و دوست دارند ساعاتی لبخند بر لبانشان بنشیند توصیه می‌شود سری به چهارراه شریعتی تبریز بزنند و به وقت خماری را با نقش‌آفرینی مهدی فخیم‌زاده، ابوالفضل پورعرب، پوریا پورسرخ، هنگامه قاضیانی و بسیاری دیگر از چهره‌های معروف تماشا کنند.

اما از فیلم دارکوب نیز نمی‌توان به این سادگی‌ها گذشت، اثرِ بهروز شعیبی جزو کاندیداهای دریافت سیمرغ بلورین در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود که داستان زنی معتاد (سارا بهرامی) را روایت می‌کند که همسرش (امین حیایی) او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده‌ است. زن معتاد (مهسا) که به او دروغ گفته شده‌ است که فرزندش (باران/گلی) مرده، متوجه می‌شود کودکش زنده است و پی‌گیری‌های زن برای پس‌گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید (مهناز افشار) به وجود می‌آورد.

سهیلا شماره ۱۷ نیز مشکل اجتماعی دیگری را به تصویر می‌کشد و داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تأخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه‌دار شود، در این اثر نقش‌آفرینی متفاوتی از بابک حمیدیان را می‌بینید که در نوع خود قابل توجه است.

گفتنی است در سینما فلسطین فیلم در وجه حامل در اکران است و سینما فرهنگیان نیز از آذر میزبانی می‌‌کند.

آناج/

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 13 =