کد خبر : 41474
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:

صندوق‌های سیار در انتخابات کاهش می‌یابد

صندوق‌های سیار در انتخابات کاهش می‌یابد
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امسال تعداد صندوق‌های سیار انتخاباتی در استان نسبت به سال‌های گذشته حداقلی خواهد بود، گفت: آذربایجان‌شرقی به لحاظ تعداد حوزه‌های اصلی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه انتخابیه است.

به گزارش نگاه، تراب محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تدابیر استاندار آذربایجان‌شرقی، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

وی از آمادگی عوامل انتخابات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد ملی در سطح استان خبر داد و گفت: تمامی کمیته‌های ستاد انتخابات استان، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آمادگی ۱۰۰ درصدی برگزاری انتخابات را دارند و با برنامه‌ریزی انجام شده نواقص احتمالی نیز قبل از برگزاری انتخابات برطرف خواهد شد.

محمدی ادامه داد: آذربایجان‌شرقی به لحاظ تعداد حوزه‌های اصلی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه انتخابیه بوده و دارای ۱۳ حوزه اصلی و ۳۷ حوزه فرعی می‌باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری چهار راهبرد اصلی رقابت، سلامت انتخابات، امنیت و مشارکت برای حضور حداکثری در دستور کار قرار گرفته است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =