کد خبر : 40036
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:

سهم محلات و مناطق تبریز از آسفالت‌ریزی‌های سطح شهر چقدر است؟

سهم محلات و مناطق تبریز از آسفالت‌ریزی‌های سطح شهر چقدر است؟
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آسفالت‌ریزی ۱۶۲ هزارو ۴۲۲ تنی از ابتدای سال جاری تا دوازدهم شهریور خبر داد و گفت: طی این مدت، به منظور زیرسازی و آسفالت‌ریزی در سطح تبریز ۲۴۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش نگاه، سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اظهار کرد: آسفالت ریزی به عنوان مهمترین مطالبه شهروندان تبریزی از مجموعه مدیریت شهری امسال با تخصیص اعتباری ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه مدون توزیع آسفالت در سطح شهر افزود: شهرداری های مناطق ۶ و ۱ هر کدام با حدود آسفالت ریزی ۲۴ هزار تنی بیشترین میزان توزیع آسفالت در سطح شهر را به خود اختصاص داده اند و منطقه ۴ تبریز نیز با ۱۸ هزارو ۳۲۷ تن نسبت به بهسازی معابر این مناطق اقدام کرده اند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: از مجموع آسفالت‌ریزی های انجام شده در سطح شهر حدود ۶۰ درصد در محلات کم برخوردار سطح شهر توزیع شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به آمار دیگر آسفالت‌ریزی های سطح شهر تصریح کرد: شهرداری منطقه ۲ با توزیع ۱۵ هزارو ۳۸ تن آسفالت، منطقه ۷ با ۱۴ هزارو ۵۹۶ تن، منطقه ۳ با توزیع ۱۴ هزارو ۲۷۸ تن، منطقه ۱۰ با ۱۱ هزارو ۱۸۱ تن، منطقه ۸ با پنج هزارو ۹۵۰ تن و منطقه ۹ تبریز نیز با توزیع پنج هزارو ۵۶۴ تن به ترتیب بیشترین آسفالت ریزی در سطح مناطق خود را اجرا کرده اند.

احمدزاده یادآور شد: آسفالت‌ریزی های انجام یافته توسط مناطق دهگانه و همچنین سازمان عمران شهرداری تبریز انجام یافته و در این بین ۱۲ هزارو ۲۸۷ تن آسفالت نیز پس از زیرسازی توسط اداره کل راه و شهرسازی در فاز نخست عملیات تعریض اتوبان شهید کسایی توسط سازمان عمران آسفالت ریزی شده است.

به گفته وی، با تأکید شهردار تبریز و حمایت شورای اسلامی شهر بودجه آسفالت سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز به نسبت سال گذشه سه برابر افزایش داشته و هیچ محدودیتی در تولید و توزیع آسفالت نداریم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + پانزده =