کد خبر : 34621
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

شهروندان تبریزی در مورد افتتاح بدون تشریفات پروژه‌های عمرانی چه می‌گویند؟

شهروندان تبریزی در مورد افتتاح بدون تشریفات پروژه‌های عمرانی چه می‌گویند؟

یکی از مهمترین اقدامات شهرداری در مدیریت شهری جدید، افتتاح بدون تشریفات پروژه‌های عمرانی و عدم استفاده تبلیغاتی از آنهاست که با دوری از هزینه‌های اضافی، مورد استقبال شهروندان تبریزی قرار گرفته است.

به احترام زندگی، شعاری بود که شهرداری تبریز با افتتاح یک پروژه عمرانی مهم در تبریز به ثبت رساند و در تاریخ فعالیت‌های خود ماندگار کرد. این روز را همه به یاد دارند، روزی که زمان طلایی برای نجات یک شهروند با عبور از پل ارتش خاطره انگیز شد. ۲۷ شهریور ماه پروژه‌ای در تبریز به بهره برداری رسید که افتتاح آن به دلیل طولانی مدت بودن، دور از ذهن بود اما در نهایت با اهتمام و نظارت های مستمر شهردار تبریز به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی یا همان ارتش، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در تبریز بود که با هدف تسهیل تردد شهروندان و گشودن گره ترافیکی در شهر تبریز به بهره برداری رسیده است.

در این میان، شهرداری تبریز به دنبال افتتاح پروژه‌ها شیوه جدیدی را اتخاذ کرده که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است. شهرداری در دوره مدیریت جدید، با افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی، از برگزاری مراسمات ویژه و افتتاح‌های هزینه‌بر دوری جسته و مهم‌ترین پروژه عمرانی تبریز را به دست خود مردم افتتاح کرده است.

در حال حاضر، مردم از شیوه‌های جدید شهرداری تبریز برای افتتاح پروژه‌های عمرانی رضایت دارند و این روزها پیشرفت تمام پروژه‌های عمرانی در شهر به دنبال نظارت های مستمر شهردار تبریز و تلاش مضاعف شهرداری، تحسین برانگیز است چرا که با افتتاح و پیشرفت تک تک پروژه‌ها، مطالبات مردمی تحقق می یابد. بر همین اساس سراغ اقشار مختلف مردمی رفتیم تا دیدگاه آنها را نسبت به ابتکار عمل شهردار تبریز در افتتاح پروژه‌های عمرانی بدون تشریفات و به دست خود مردم جویا شویم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − ده =