کد خبر : 34821
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

نائب قهرمانی دختران آذربایجان شرقی در مسابقات آکواران ایران

نائب قهرمانی دختران آذربایجان شرقی در مسابقات آکواران ایران

نفرات و تیم های برتر سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته آکواران( شنا، دو) دختران که به میزبانی شهر تبریز برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش نگاه، فرامرز رنجکش، رئیس هیات ورزش های سه گانه آذربایجان شرقی در خصوص این دوره از مسابقات گفت: سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته آکواران دختران به صورت منقطع و با شعار «سریع، قوی تا اوج برای ایرانی مقتدر» با حضور بیش از ۴٠ ورزشکار دختر در رده سنی نوجوانان از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، کرمان، سمنان، خراسان جنوبی و البرز به میزبانی شهر تبریز انجام گرفت.

رئیس هیات ورزش های سه گانه آذربایجان شرقی عنوان داشت: این مسابقات در بخش شنا با طی مسافت ۴۰۰ متر در استخر میرداماد تبریز آغاز شد و در ادامه نیز ورزشکاران با طی دو سه هزار متر در ورزشگاه تختی تبریز به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: در بخش انفرادی دختران به ترتیب رومینا گرشاسبی از استان تهران، دینا سادات زمانی از استان البرز و زهرا محمدی از استان تهران مقام اول تا سوم را کسب کردند؛ همچنین در بخش تیمی استان تهران، آذربایجان شرقی و البرز در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

رنجکش تاکید کرد: قرار بود این مسابقات بصورت سه گانه و ماه گذشته برگزار شود که با تصمیم رییس فدراسیون سه گانه و سازمان ورزش، برای دستیابی به تست های رده زیر نوجوانان این مسابقات از سه گانه به شکل آکواران(شنا و دو میدانی) تبدیل شد که در ماه جاری و در ۲ بخش دختران و پسران در حال برگزاری است.
وی همچنین یادآور شد: مسابقات پسران نیز روز سه شنبه ۱۹ مهر در همین مسافت و مکان برگزار شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 1 =