کد خبر : 42495
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

پرشورها و هشداری که باید جدی گرفته شود

خطر بیخ گوش تراکتوری ها

خطر بیخ گوش تراکتوری ها
امروز چهارشنبه پرشور ها در دیداری که به جدال مرگ و زندگی تعبیر میشود خمز و شاگردانش را همراهی خواهند کرد

از ساعت ۱۹:۳۰ امروز تراکتور در تبریز و استادیوم یادگار امام (ره) پذیرای سپاهان اصفهان خواهد بود دیداری که باخت در آن برای هر دو تیم میتواند به منزله نقطه پایانی بر رویای قهرمانی در لیگ بیست و سوم باشد.

پرشور ها که با اشرافیت کامل نسبت به اهمیت پیروزی در این بازی از هفته ها قبل و کیلومتر ها دور تر از تبریز برای حضور در این رویداد بزرگ برنامه ریزی کرده اند محیای یک حماسه سازی دیگر می شوند.

با توجه به استقبالی که در فضای مجازی و هواداری تراکتور از این بازی به انجام رسیده پیش بینی می شود استادیوم یادگار امام تبریز بار دیگر شاهد حضوری بیش از ۱۲۰ هزار نفری از دوستاران تراکتور باشد.

اما آنچه نباید به هیچ عنوان مورد غفلت قرار بگیرد دوری پرشور ها از هرگونه تنش و حاشیه است که میتواند برای بازی های بعدی تراکتور مشکل ساز شود با جوسازی هایی که مدیران سپاهان ظرف روز های گذشته به انجام رسانده اند این دیدار باحضور نمایندگان کمیته اخلاق و کمیته انضباطی برگذار خواهد شد و از آن جایی که دوستان فدراسیون نشین سپاهان و دیگر مدعیان بدشان نمی آید تراکتور را در این برهه حساس با محرومیت هواداران خلاسلاح کنند ضروری است که هواداران با اجتناب از هرگونه تنش و لیزراندازی از بروز هرگونه حاشیه توسط معدود افراد احتمالی جلوگیری کنند.

گذشته از این ها بعد از مدت ها در نهایت با موافقت مسئولان استانی و نهاد های ذیربط مجوز حضور بانوان تراکتوری در استادیوم یادگار امام تبریز صادر شده است که به زودی برای اولین بار در لیگ برتر زنان و دختران تراکتوری از نزدیک و در استادیوم یادگار امام تیم محبوب خودشان را مورد تشویق قرار خواهند داد از این رو به نظر میرسد بروز هرگونه حاشیه و بی نظمی در مصاف با سپاهان بر این موضوع نیز تاثیر گذار بوده و حضور بانوان تراکتوری در استادیوم را به تعویق بیاندازد.

به هر ترتیب هواداران از کیلومتر ها دور تر از تبریز به استادیوم یادگار امام خواهند آمد تا حضور با شکوهی را به ثبت برسانند و چه بهتر که این حماسه سازی با تبلور فرهنگ هواداران تراکتور همراه باشد. به هرحال باید منتظر ماند و دید در نهایت این شب رویایی با کسب سه امتیاز برای تراکتور همراه خواهد بود یا داستان به گونه ای دیگر پیش خواهد رفت.

 

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 7 =