کد خبر : 42766
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

ارسال نزدیک به ۱۰۰۰ پرونده تخلف ساختمانی به ماده صد در سال ۱۴۰۲

ارسال نزدیک به ۱۰۰۰ پرونده تخلف ساختمانی به ماده صد در سال ۱۴۰۲
شهردار منطقه ۳ از ارسال یک هزار مورد تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده صد طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش نگاه، علی قاسمی در جلسه با شهرداران نواحی سه گانه  با اعلام اینکه  در راستای صیانت از حقوق شهرداری و شهروندان ساکن در حوزه منطقه ۳مقابله با تخلفات ساختمانی در سطح حوزه با جدیت دنبال می شود، افزود: شهرداری منطقه ۳ در طول سال گذشته با شناسایی، تشکیل پرونده و ارسال یک هزار مورد تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده ۱۰۰ در مقابله با این تخلف اهتمام ویژه ای داشته است.

او افزود: شهرداری  منطقه ۳ به عنوان مسوول مستقیم و قانونی سطح حوزه و حریم آن با جدیت و قاطعیت در مقابل ساخت و سازهای غیر مجاز شهری خواهد ایستاد و در این راه در مقابل هیچ کس مسامحه و اغماض نخواهد کرد ودر این راستا شهرداران نواحی نقش تاثیرگذاری دارند.

قاسمی با اشاره به اینکه ساخت و ساز غیرمجاز مشکلاتی همچون عدم استحکام بنا و تعرض به معابر عمومی را به دنبال دارد ، افزود: از همه شهروندان عزیز خواهشمندیم که جهت جلوگیری از مخاطرات احتمالی برای خود وسایر شهروندان از هرگونه ساخت ساز غیر مجاز وغیر اصولی خوددرای کنند.

وی همچنین با اعلام اینکه  امیدواریم نیروی انتظامی و دستگاه  قضایی استان  همکاری و تعامل لازم را  باشهرداری منطقه ۳ تبریز در بحث برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز داشته باشند، خاطر نشان کرد: در سایه هماهنگی ، همکاری و تعامل دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی و شهرداری در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز ، زمینه برای برخورد جدی با این قبیل اقدامات خارج از قانون فراهم خواهد شد.

قاسمی اقدامات صورت گرفته در حوزه شهرسازی منطقه در طول سال را با هدف توسعه و رونق ساخت و ساز و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز عنوان کرد .

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 7 =