کد خبر : 27637
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

مدافعان حرم اسوه های دوران حاضر هستند

مدافعان حرم اسوه های دوران حاضر هستند

امام جمعه تبریز مدافعان حرم را اسوه های دوران حاضر دانست که امت اسلام را سرافراز کرده اند.

به گزارش نگاه، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: در سالروز شهادت شهید محسن حججی، گفتنی ها درباره مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم بسیار است اما حرف اصلی همان است که سال قبل سید شهیدان قلم روایت کرد، روایت ثروتی عظیم از عشقی بی پایان به خاندان عصمت و طهارت که تنها دارایی غیرقابل تحریم و بلوکه ملت ایران و شیعیان سراسر جهان است.
نماینده ولایت فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهادت محسن حججی به دست داعش نقطه عطفی در دوران حضور رزمندگان ایران در سوریه بود. پس از شهادت وی فیلم ها و تصاویری که از نحوه شهادت در رسانه ها مخابره شد، به یک باره نام مدافعان و دفاع جانانه آنان در طول چهار سال مقاومت را بر سر زبان ها انداخت.
وی خاطرنشان کرد: شورای انقلاب فرهنگی نیز به همین خاطر ۱۸ مرداد را روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام گذاری کرد.
وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: به واقع شهید حججی حجت خدا برای مردم شد تا همگان شاهد جنایات تکفیری ها و بی رحمی و تجاوزگری آنان علیه مردم سوریه باشند.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: شهید سیدمرتضی آوینی در روایت ماندگار خود در عصر عاشورا تحت عنوان فتح خون برش هایی تکان دهنده و ماندگاری دارد که گویی تا سال های سال بکری خود را از دست نداده است و هنوز روایت حال ماست.
امام جمعه تبریز عنوان کرد: مدافعان حرم هم از حریم ولایت و هم اهل بیت و هم ایران عزیز دفاع کرده اند چرا که رهبر فرزانه ما فرمودند اگر آنجا نمی جنگیدند باید در تهران و کرمانشاه و شهرهای دیگر می جنگیدند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =