کد خبر : 42751
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۰۰

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد:

اجرای پنج آیتم عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان

اجرای پنج آیتم عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اجرای پنج آیتم عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان خبر داد.

به گزارش نگاه، سامان احمد زاده ضمن تشریح اقدامات شهرداری تبریز در خصوص دومین دستور جلسه یکصدو نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان از اجرای  ۵ آیتم عمرانی خبر داد.

طرح موضوع نواقص موجود پس از بهره برداری از فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در سال ۹۶ از یک سو و پیگیری مدیریت شهری طی سال های اخیر موجب آغاز اقدامات عمرانی برای تکمیل این نواقص شد، در همین راستا از اجرای ۵ آیتم عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل نمای میدان آذربایجان به عنوان یکی از ورودی های شهر تبریز گفت: حجم نمای این میدان ۱۰ هزار مترمربع سیمانکاری نیار دارد که در حال انجام است.

احمد زاده افزود: دیوارنگاره و المان های بصری میدان آذربایجان نیز در مرحله اتمام مطالعات است و مقرر شده اجرای آن تسریع شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز ادامه داد: ۶۰ درصد هندریل این میدان نیز طی سال ۱۴۰۲ اجرا شده و ۴۰ درصد آن تا پایان سال جاری اجرا می شود.

وی در ارتباط با چهارمین آیتم عمرانی پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان اظهار کرد: درز گیری اسفالت میدان سال کذشته انجام شده است و امسال نیز آسفالت ریزی اساسی اجرا می شود.

به گفته احمد زاده اتصال محور مواصلاتی شهید بابایی به اتوبان پاسداران از طریق میدان آذربایجان توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز وارد فاز مطالعاتی شده و مطابق با مطالعات اولیه نیازمند احداث ۴ پل ترافیکی در این میدان هستیم.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 2 =