کد خبر : 42613
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

امام جمعه تبریز:

سپاه، مسلمانان جهان را خوشحال کرد

سپاه، مسلمانان جهان را خوشحال کرد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبریک به رزمندگان ایران اسلامی به ویژه نیروی هوافضای سپاه بابت انجام اقدام تنبیهی علیه رژیم اشغالگر اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین موجب شادی ملت فلسطین، غزه، مسلمانان جهان و مردم مسلمان ایران اسلامی شد.

به گزارش نگاه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جلسه ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا اظهار کرد: حتی کسانی که قشر مذهبی نیستند اما به ایران علاقه دارند هم از این قضیه خوشحال هستند، این یک مساله ملی است و همه از این موضوع احساس غرور کردند.

وی افزود: نیروهای مسلح در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، به جایی رسیده که اینگونه با دشمنان اسلام، بشریت و نسل‌کشی مبارزه می‌کنند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام کمتر از چند روز پاسخ مناسب را دادند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی ابراز کرد: به عنوان یک ایرانی افتخار کرده و احساس غرور می‌کنم و به تمامی رزمندگانی که این عملیات را فداکارانه انجام دادند و مقابل دشمن ایستادند درود می‌فرستم.

 

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات، ضمن پاسخ مناسب به رژیم صهیونیستی به آمریکایی‌ها نیز پیام دادند که اگر در این مسئله ورود کنند تکلیفشان مشخص است و آمریکایی‌ها نیز دیشب اعلام کردند که نمی‌خواهند وارد درگیری با ایران شوند و از رژیم صهیونیستی نیز خواستند تا ورود نکرده و پاسخ ندهد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 7 =