کد خبر : 13580
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۴۴

رئیس‌جمهور : آمریکا و صهیونیست‌ها ریشه اصلی تروریسم در منطقه هستند

رئیس‌جمهور : آمریکا و صهیونیست‌ها ریشه اصلی تروریسم در منطقه هستند

رئیس جمهور با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده‌های معظم این شهیدان، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا تاکید کرد که ریشه اصلی تروریسم در منطقه ما، آمریکا و صهیونیسم است و متاسفانه برخی از کشورهای نفت‌خیز این منطقه نیز حامیان مالی تروریست‌ها هستند.  به گزارش

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,رئیس‌جمهور

رئیس جمهور با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده‌های معظم این شهیدان، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا تاکید کرد که ریشه اصلی تروریسم در منطقه ما، آمریکا و صهیونیسم است و متاسفانه برخی از کشورهای نفت‌خیز این منطقه نیز حامیان مالی تروریست‌ها هستند. 

به گزارش آوای سهند بنقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی صبح پنجشنبه و پیش از ترک تهران به مقصد سوچی روسیه برای شرکت در نشست رؤسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه، در فرودگاه مهرآباد به خبرنگاران گفت: اینگونه جنایات و بزدلی‌ها در اراده مستحکم ملت بزرگ ایران هیچ تأثیری نخواهد گذاشت و به راهی که انتخاب کرده‌اند، قدرتمندانه ادامه می‌دهند.

 

وی افزود: مردم ایران در برابر قدرت‌های بزرگ سر تسلیم فرود نمی‌آورند. این مردم از ابتدای انقلاب اسلامی با تروریست‌های مزدور مواجه بوده و هستند و تا ریشه‌کنی اینها به تلاش و مبارزه خود ادامه خواهند داد و قطعاً تقاص خون شهیدان‌مان را از این گروهک مزدور خواهیم گرفت.

 

وی همچنین برخی همسایگان را به انجام رسالت و وظایف قانونی خود در چارچوب حسن همجواری فرا خواند و از آنها خواست با عمل به وظیفه و رسالت خود، اجازه ندهند تروریست‌ها با سو استفاده از خاک این کشورها، علیه همسایگان دست به اقدامات تروریستی بزنند.

 

رئیس جمهور در عین حال تصریح کرد: اگر این روند بخواهد ادامه یابد و آنها نتوانند جلوی تروریست‌ها را بگیرند، از لحاظ قانونی و مقررات بین‌المللی روشن است که ما حقوقی داریم و در زمان لازم حقوق خودمان را استیفا می‌کنیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 12 =