کد خبر : 35691
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰

لیگ برتر فوتسال؛

جنگ صدرنشینی مسی‌ها با گربه‌سیاه/ سن‌ایچ به کام تقی‌پور می‌شود؟

جنگ صدرنشینی مسی‌ها با گربه‌سیاه/ سن‌ایچ به کام تقی‌پور می‌شود؟
جنگ صدرنشینی مسی‌ها با گربه‌سیاه/ سن‌ایچ به کام تقی‌پور می‌شود؟

به گزارش نگاه، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان امروز (پنجشنبه) در هفته سیزدهم و پایانی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶ میزبان سن‌ایچ ساوه تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها خواهد بود و در این بازی به دنبال تحمیل نخستین شکست به حریف و تلافی شکست هفته قبل مقابل گیتی‌پسند است.

جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی و رقابت برای قرارگرفتن در صدر، اهمیت و حساسیت این بازی را دو چندان کرده، مسی‌ها برای تثبیت صدرنشینی و کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل و سن‌ایچی‌ها علاوه بر تلاش بر حفظ رتبه خود، با نیم‌نگاهی به صدر و ربودن گوی سبقت از حریف، به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتسال مس سونگون پس از قبول شکست سنگین در هفته دوازدهم مقابل گیتی‌پسند اصفهان که با نتیجه هفت بر سه به سود تیم اصفهانی خاتمه یافت علیه اتفاقات این بازی و به ویژه داوری اعتراض و شکایت رسمی کرد که نخستین بازخورد آن، بدون تماشاگر شدن تمامی بازی‌های فوتسال در تمامی شهرهای محل برگزاری بود.

مسی‌ها که با باخت برابر رقیب دیرینه از حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول کاسته شده، در بازی این هفته به دنبال کسب برتری و حفظ جایگاه خود در صدر جدول تا قبل از اتمام نیم‌فصل هستند و اگر در این بازی ۶ امتیازی نتوانند برتر میدان شوند به طور قطع صدر جدول را تقدیم رقبا خواهند کرد و امکان سقوط سه پله‌ای نیز برای این تیم مفروض است.

رقبای سونگون برای تصاحب صدر جدول در این هفته از رقابت‌ها، روی کاغذ بازی راحتی نسبت به مس و سن‌ایچ دارند، گیتی‌پسند اصلی‌ترین رقیب مس سونگون برای رسیدن به صدر جدول در این هفته در البرز با مقاومت این شهر بازی دارد که در رده سیزدهم است و کراپ الوند قزوین نیز در هرمزگان به استقبال صنایع پشتیبان می‌رود که در جدول هفتم است.

برتری تیم‌های گیتی‌پسند، کراپ الوند و سن‌ایچ در بازی‌های این هفته، مس سونگون را تا رده چهارم پایین می‌آورد و اسماعیل تقی‌پور و شاگردانش چاره‌ای جز برد در این بازی ندارند و محکوم به برتری در مصاف سن‌ایچ ساوه و کسب هر سه امتیاز بازی هستند.

نقطه قوت مس سونگون خط حمله این تیم است که در حال حاضر با ۵۷ گل زده بهترین خط حمله است و نقطه قوت سن‌ایچ ساوه نیز خط دفاع این تیم است که در ۱۲ بازی قبل ۲۲ گل دریافت کرده و پس از کراپ الوند قوی‌ترین خط دفاعی را در اختیار دارد و با در نظر گرفتن تقابل این دو نقطه قوت، سختی و سنگینی این بازی را قابل پیش‌بینی کرده است.

مسی‌ها تا پایان هفته دوازدهم ۲ شکست مقابل تیم‌های گهر زمین سیرجان و گیتی‌پسند متحمل شده‌اند اما سن‌ایچ ساوه به لطف دفاع مستحکم خود شکستی را تاکنون متحمل نشده و این نیز یکی از نکات برجسته این بازی است.

نکته دیگر از پیکار حساس دو تیم ناکامی نماینده آذربایجان در مصاف‌های رودررو است؛ مس سونگون در دیدارهای اخیر خود مقابل سن‌ایچ به مشکل برخورده و در ۴ تقابل آخرش با این تیم نتوانسته به پیروزی برسد؛ در مجموع حریف ساوجی از زمان حضور در لیگ برتر گربه‌سیاه نماینده آذربایجان بوده است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، مس سونگون با ۳۰، گیتی‌پسند با ۲۹ و سن‌ایچ و کراپ الوند با ۲۸ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم هستند و فاصله امتیازی این تیم‌ها با تیم پنجم بیش از ۱۰ امتیاز شده و در واقع رقابت برای قهرمانی در نیم فصل بین این چهار تیم خواهد بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =