کد خبر : 36761
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال؛

اولین باخت تراکتور با رانندگی خمز

اولین باخت تراکتور با رانندگی خمز
تیم تراکتور در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ‌برتر فوتبال در دیدار خارج از خانه مغلوب نساجی مازندران شد.

به گزارش نگاه، تیم های تراکتور و نساجی مازندران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۰ دی‌ماه دد ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر به پایان رسید.
بازی در نیمه نخست با مالکیت نسبی تی‌تی‌ها آغاز شد و تراکتوری‌ها با موقعیت های متعدد بر روی دروازه نساجی قصد بازکردن قوطی فلزی مازنی‌ها را داشتند.
درحالی یک سوم از زمان های بازی در نیمه اول سپری شده بود توپ با ضربه سر صفا هادی روی ارسال کشیده گستاوو از نقطه کرنر به طرزی خطرناک به بیرون رفت.
در ادامه کار رضا کلانتری با حرکت ناگهانی و ضربه راه دور خود توپ را وارد دروازه محمدرضا اخباری کرد تا نساجی در دقیقه ۳۱ بازی یک بر صفر پیش بیافتد.
چند لحظه بعد و در دقیقه ۳۵‌ام علیرضا ابراهیمی روی ارسال بلند ایوب کلانتری از ضربه ایستگاهی توپ را وارد دروازه کرد و تی‌تی ها دو بر صفر عقب افتادند.
جدی‌تری موقعیت تراکتور در نیمه اول در دومین دقیقه از سه دقیقه وقت تلف شده این نیمه رقم خورد و ضربه خطرناک گستاوو با تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و وارد چارچوب علیرضا حقیقی نشد.
در ادامه کار نساجی سوار بازی بود و دیگر موقعیت های این تیم به لطف مهار های اخباری وارد دروازه نشد تا بازی در ۴۵ دقیقه نخست با برتری دو بر صفر میزبان به پایان برسد.
تراکتور نیمه دوم بازی را با یک تغییر آغاز کرد و پاکو خمز بهزاد سلامی را به جای ابوالفضل رزاق‌پور به کار گرفت و نساجی نیز بدون اینکه ترکیب‌اش دستخوش تغییری شود وارد میدان شد.
در ابتدا نیمه مربیان گستاوو با پاس تو در خود محمد قنبری را صاحب توپ کرد و ضربه داخل چارچوب این بازیکن توسط علیرضا حقیقی مهار شد.
سکان‌دار اسپانیایی تی‌تی‌ها در دقیقه ۵۶‌ام بازی با خارج کردن محمدرضا عباسی به هافبک ۲۲ ساله خود مهدی هاشمی نژاد بازی داد.
در دقیقه ۵۷‌ام توپ با ضربه راه گستاوو واگنین از بالای دروازه نساجی به بیرون می‌رود تا حساب کار دو بر صفر باقی‌بماند.
در دقیقه ۶۷‌ام ضربه پای چپ و تماشایی محمد قنبری با نوک انگشتان حقیقی راهی کرنر شد.
نساجی در دقیقه ۷۳‌ام می توانست به گل سوم دست پیدا کند و ارسال خوب کریم اسلامی را قنبری در دهانه دروازه دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.
خمز در دقیقه ۷۷‌ام دست به خارج کردن مهدی کیانی از زمین بازی زد تا شاهین ثاقبی را اولین بازی خود را در فصل جاری رقابت‌ها برای تراکتور انجام دهد.
قنبری در دقیقه ۸۳ مسابقه جای خود را به پوریا آریاکیا می‌دهد تا وینگر ۳۲ ساله تی‌تی ها بلاخره برای این تیم به میدان برود.
در دقیقه ۸۴ بازی، ارسال کرنر دیدنی گوستاوو به تیر اول با ضربه سر محمد آقاجانپور همراه شد که توپ این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در ادامه بازی تلاش تراکتوری‌ها برای جبران گل های خورده و بازگشت به بازی ثمری نداشت تا نساجی مازندران با برتری دو بر صفر در این دیدار جایگاه پنجم را از آن خود کند.
اکنون در جدول رده‌بندی تراکتور با ۱۹ امتیاز هفتم و نساجی مازندران با کسب پیروزی در این دیدار ۲۰ امتیازی شده و جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 5 =