کد خبر : 35095
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

لیگ برتر فوتبال؛

تراکتورِ ۱۰ نفره حریف سپاهان نشد/ شکست شاگردان بردیف در بازی بزرگ هفته

تراکتورِ ۱۰ نفره حریف سپاهان نشد/ شکست شاگردان بردیف در بازی بزرگ هفته
هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور با شکست خارج از خانه تراکتور مقابل سپاهان در دیداری پرگل آغاز شد.

به گزارش نگاه، در نخستین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم سپاهان و تراکتور از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

این دیدار تماشایی که ۶ گل داشت، درنهایت با پیروزی ۴ بر ۲ میزبان به پایان رسید و شاگردان بردیف در تقابل با یاران ژوزه مورایس متحمل شکست خارج از خانه شدند.

عیسی مرادی (۷ و ۳۹)، رامین رضائیان (۲۶) و شهریار مغانلو (۸۳) برای سپاهان و کاوه رضایی (۵۴) و آرش قادری (۷۴) برای تراکتور موفق به گلزنی شدند.

ضمن اینکه، محمدرضا اخباری، سنگربان تیم تراکتور در دقیقه ۲۱ با دریافت کارت قرمز از میدان اخراج شد و تراکتور بیش از ۷۰ دقیقه را با یک یار کمتر بازی کرد که در این باخت تاثیرگذار بود.

از نکات جالب توجه این بازی رویارویی دو سرمربی خارجی لیگ بود که ژوزه مورایسِ پرتغالی توانست مچ قربان بردیفِ ترکمن را بخواباند.

همچنین کاوه رضایی که به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به میدان رفته بود، بالاخره اولین گل خود با پیراهن تراکتور را به ثمر رساند.

در جدول لیگ برتر فوتبال، سپاهان با پیروزی در این دیدار خانگی ۱۹ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد اما تراکتور ۱۴ امتیازی ماند تا به مکان ششم سقوط کند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 9 =