کد خبر : 4319
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

تبریز و معضل رستورانهای بسته به روی گردشگران در رمضان

تبریز و معضل رستورانهای بسته به روی گردشگران در رمضان

همانگونه که واقفیم یکی از مهمترین مولفه های رفاه گردشگری بحث غذا و اغذیه میباشد که ایجاد محدودیت در این مولفه منجر به نارضایتی گردشگران و ترک فوری آن شهر توسط گردشگران میشود .   نکته قابل تامل در تبریزی که در ۲۰۱۸ میزبان گردشگران داخلی و خارجی کشورهای اسلامی خواهد بود این است که

همانگونه که واقفیم یکی از مهمترین مولفه های رفاه گردشگری بحث غذا و اغذیه میباشد که ایجاد محدودیت در این مولفه منجر به نارضایتی گردشگران و ترک فوری آن شهر توسط گردشگران میشود .

 

نکته قابل تامل در تبریزی که در ۲۰۱۸ میزبان گردشگران داخلی و خارجی کشورهای اسلامی خواهد بود این است که سرو غذا در این شهر در ماه مبارک رمضان تنها در ترمینال و فرودگاه و ایستگاه راه آهن میسر میباشد و گردشگران عزیز برای پر کرن شکم گرسنه  خود میبایست  همه روزه  سفری چند کیلومتری به یکی از پایانه های خروجی تبریز داشته و بعد از خوردن غذا دوباره چند کیلومتری طی مسیر نموده و به محل سابق خود برگردند!

این در حالی است که به نظر میرسد  برای راحتی مسافران، میبایست در ماه رمضان مجوز فعالیت غیر علنی  به برخی از رستوران ها مخصوصا در مناطق گردشگری تبریز صادر گردد  تا به دور از دید مردم به ارائه غذا به گردشگران  گرامی بپردازند.

تبریز ونا امیدی برای ۲۰۱۸ :

۲۰۱۸ در راه است ولی تبریز ما هنوز از زیرساختهای فرهنگی و گردشگری لازم برای میزبانی از گردشگران جهانی بی بهره است.

در این میان در واقع سئوال اصلی با طرح این موضوع از سوی مسئولان و متولیان این حوزه این است که آیا با وجود این وضعیت به خصوص در استان می‌توان در آینده نزدیک به انتخاب تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی امیدوار شد؟!

 

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =