کد خبر : 35673
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

مروری بر برنامه میان فصل تراکتور/ امارات لغو، فقط ترکیه!

مروری بر برنامه میان فصل تراکتور/ امارات لغو، فقط ترکیه!
تراکتوری‌ها قرار است تمرینات آماده‌سازی خود در تعطیلات لیگ برتر را با برپایی یک اردوی خارجی در کشور ترکیه آغاز کنند.

به گزارش نگاه، تیم فوتبال تراکتور پس از بازی با ملوان بندرانزلی در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر و با توجه به وقفه طولانی‌مدت در برگزاری این مسابقات بخاطر حضور تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی راهی تعطیلات شد. با نظر کادرفنی، تراکتوری‌ها ۲ هفته استراحت می‌کنند و قرار است تمرینات آماده‌سازی این تیم از روز بیستم آبان ماه از سر گرفته شود. طبق برنامه‌ریزی انجام شده، شاگردان قربان بردیف با برپایی اردوی خارجی در کشور ترکیه کار خود را استارت می‌زنند.

اردونشینی در شهر توریستی

ایوب بهتاج، سرپرست مدیرعاملی تراکتور در خصوص برنامه اردویی این تیم اظهار داشت: “از بیستم آبان اردوی خارجی ما در کشور ترکیه و شهر آنتالیا آغاز خواهد شد که از وضعیت دمایی خوبی برخوردار است. سعی می‌کنیم در این اردو تمرینات منظمی داشته باشیم و بازی دوستانه برگزار کنیم. اردوی تراکتور حدود دو هفته خواهد بود که البته‌ ممکن است مابین آن روزهایی‌ هم استراحت در نظر گرفته شود.”

احتمال لغو اردوی امارات

به گفته بهتاج، اردوی تراکتوری‌ها در امارات ممکن است لغو شود چرا که به خاطر جام جهانی کشورهای عربی نزدیک به قطر در شلوغ‌ترین وضعیت خود قرار دارند. در همین راستا و بر اساس پیگیری‌ها از باشگاه تراکتور، در صورتی که اردوی امارات لغو شود که احتمال آن زیاد است، یا مدت زمان حضور این تیم در اردوی ترکیه افزایش خواهد یافت و یا سرخ‌پوشان با بازگشت به کشور راهی یک اردوی داخلی خواهند شد که بردیف در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

مصاف دوستانه با قهرمان ترکیه

بهتاج درباره دیدارهای تدارکاتی تراکتور توضیح داد: “در اردوی ترکیه با باشگاه سیواس اسپور که قهرمان حذفی این کشور شده و تیم پارتیزان آلبانی بازی دوستانه خواهیم داشت. با تیم‌های ایرانی که به ترکیه خواهند آمد نیز بازی خواهیم کرد و صحبت‌هایی شده و اردوی خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.”

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 13 =