کد خبر : 5149
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

امنیت حاکم بر کشور ثمره خون شهداست

امنیت حاکم بر کشور ثمره خون شهداست

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ایران اسلامی، امن‌ترین کشور دنیاست، افزود: این امنیت ثمره خون شهیدانی است که در دفاع از اسلام و کیان کشور جان خود را فدا کردند و امروز خون پاک آنها بیمه‌کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.   به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز سه شنبه

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ایران اسلامی، امن‌ترین کشور دنیاست، افزود: این امنیت ثمره خون شهیدانی است که در دفاع از اسلام و کیان کشور جان خود را فدا کردند و امروز خون پاک آنها بیمه‌کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، اسماعیل جبارزاده روز سه شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران، با قدردانی از زحمات و خدمات تمامی نیروهای مسلح مستقر در استان، گفت: امروز امنیت میهن اسلامی در سایه تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: خدمت در زیر سایه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب، افتخار بزرگی است که هر ثانیه از آن جزو اعمال حسنه ثبت می‌شود.
جبارزاده با بیان اینکه مفتخریم که مقتدرترین رهبر دنیا، فرماندهی نیروهای مسلح کشورمان را عهده‌دار هستند، گفت: رضایت رهبر انقلاب از نیروهای مسلح، نهایت خوشحالی است و خرسندیم که نیروهای مسلح به دست این فرزند بزرگوار حضرت زهرا(س) فرماندهی می‌شود.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان پدافند هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب، به بیانات معظم‌له در این دیدار اشاره کرد و گفت: بنا به فرمایش رهبری، پدافند هوایی از مسائل درجه اول در دفاع از موجودیت کشور است و در اوضاع کنونی، پدافند در خط مقدم مقابله با تهدیدات است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین حمایت کامل شورای تأمین استان از منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب را اعلام کرد و گفت: مسئولان استان برای تحقق مأموریت‌های این یگان، آماده همه‌گونه همکاری و کمک هستند.

در این مراسم از فرماندهان و پیشکسوتان منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین خانواده محمدرضا فخیمی هریس، شهید مدافع حرم، تجلیل شد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 4 =