کد خبر : 36578
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۲۶

شهردار تبریز:

تعامل بین شهرهای شمالغرب کشور در تدوین برنامه هفتم توسعه موثر است

تعامل بین شهرهای شمالغرب کشور در تدوین برنامه هفتم توسعه موثر است
شهردار تبریز گفت: تعاملات بین شهرهای منطقه شمالغرب کشور نقش بسزایی در تدوین برنامه هفتم توسعه براساس نیاز واقعی دارد.

به گزارش نگاه به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در اولین جلسه مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور اظهار کرد: این جلسات در راستای تعاملات بین شهری و انتقال تجربیات مناطق شمالغرب با پیشنهاد شهرداری تبریز شروع بکار کرده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات شهرهای کشور در بیشتر موارد مشترک است، افزود: اکثر معضلات شهری اشتراکات زیادی با هم دارند و شهرهای کوچک نیز می‌توانند از تجربیات کلان‌شهرها بهره‌مند شوند و هدف اصلی این نشست نیز همفکری و هم‌افزایی در موضوعات متنوع شهری است.

هوشیار با بیان اینکه یکی از اهداف این نشست‌ احصای مشکلات شهری برای ایفای نقش در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور است، اذعان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های بالقوه موجود در شهرهای شمالغرب کشور برای رشد و توسعه منطقه ای و انتقال تجارب بین شهرها استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این جلسات مشورتی تدوام می‌یابد و در نشست بعدی از اعضای مجمع نمایندگان شمالغرب در مجلس شورای اسلامی نیز دعوت می‌کنیم تا مسائل مطرح شده در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده دولت اعمال شود.

شهردار تبریز در پایان عنوان کرد: امیدواریم با هماهنگی و همدلی بین مدیریت شهری در شمالغرب کشور شاهد حل معضلات شهری و رشد همه‌جانبه در تمامی حوزه ها باشیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 3 =