کد خبر : 182
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

گزینه جدی اصولگرایان قالیباف است و در نظرسنجیها رای خوبی دارد

گزینه جدی اصولگرایان قالیباف است و در نظرسنجیها رای خوبی دارد

عبدالرضا داوری،  از نزدیکان محموداحمدی نژاد ، در خصوص ادامه دار شدن ریاست حسن روحانی در ۴ سال آینده گفت: حس روحانی برای ادامه فعالیت‌  و کاندیداتوری برای انتخابات ریاست‌جمهوری با موانع و تنگناهای حاکمیتی روبه رو خواهد بود و حتی امکان دارد به نقطه‌ای برسد که نتواند کاندیدای انتخابات شود. وی با بیان اینکه

عبدالرضا داوری،  از نزدیکان محموداحمدی نژاد ، در خصوص ادامه دار شدن ریاست حسن روحانی در ۴ سال آینده گفت: حس روحانی برای ادامه فعالیت‌  و کاندیداتوری برای انتخابات ریاست‌جمهوری با موانع و تنگناهای حاکمیتی روبه رو خواهد بود و حتی امکان دارد به نقطه‌ای برسد که نتواند کاندیدای انتخابات شود.

وی با بیان اینکه روحانی برای کاندیداتوری راه آسانی را در پیش نخواهد داشت ،خاطرنشان کرد : بسیاری از جزئیات را نمی‌توان گفت اما شواهد اینگونه نشان می‌‌دهد احتمال وجود یکسری مشکلات وجود دارد.
داوری با اشاره به وضعیت اصولگرایان و احتمال حمایت از قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: به نظر می‌رسد که گزینه قوی و جدی اصولگرایان برای انتخابات آتی شهردار تهران باشد ؛ زیرا هم خود او علاقمند به حضور است و هم شاید در نظرسنجی‌های اصولگرایان قالیباف نسیت به سایر گزینه‌ها رای بیشتری داشته باشد.
این فعال سیاسی ادامه داد: چهره‌های سوخته و غیر سوخته اصولگرایان هیچ فرقی باهم ندارند و همه آن‌ها یک میزان رای ۱۰ الی ۱۲درصدی را دارا هستند.
عبدالرضا داوری با تکذیب حضور و داشتن برنامه برای انتخابات شورای شهر گفت:جریان احمدی نژاد هیچ برنامه‌ای برای انتخابات شورای شهر ندارند و شایعات در این خصوص را تکذیب می‌کنم.
داوری گریزی هم به سفر اخیر احمدی نژاد به خوزستان زد و تصریح کرد: سفر اخیر آقای احمدی نژاد تحت هیچ عنوان تبلیغاتی نبوده است و حتی سفرای قبل ایشان نیز در راستای انتخابات و تبلیغات نبوده بلکه در راستای تبیین انقلاب بوده است؛ اما متاسفانه بسیاری از رسانه‌ها در این خصوص فضا سازی کردند.
امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =