کد خبر : 1367
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۴۲

چرا گزارش کمیته حقیقت‌یاب مجلس در خصوص قطار تبریز ـ مشهد در مجلس منعکس نمی‌شود

چرا گزارش کمیته حقیقت‌یاب مجلس در خصوص قطار تبریز ـ مشهد در مجلس منعکس نمی‌شود

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با انتقاد از عدم نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران حمل و نقل ریلی گفت: چرا گزارش کمیته حقیقت‌یاب مجلس در خصوص حادثه قطار در مجلس منعکس نمی‌شود. به گزارش نگاه، محمدحسین فرهنگی  اظهار داشت:  در نخستین روز کاری هفته دوم پس از حادثه قطار بازهم خبری از انعکاس

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با انتقاد از عدم نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران حمل و نقل ریلی گفت: چرا گزارش کمیته حقیقت‌یاب مجلس در خصوص حادثه قطار در مجلس منعکس نمی‌شود.

به گزارش نگاه، محمدحسین فرهنگی  اظهار داشت:  در نخستین روز کاری هفته دوم پس از حادثه قطار بازهم خبری از انعکاس زحمات آماده گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس نشد؛ مگر در پاسخ تذکر اینجانب اعلام نشد که یکشنبه قرائت خواهد شد؟!

وی افزود: اعضای این کمیته از کمیسیون عمران بودند و گزارش اولیه دقیقی را منعکس ساختند که به طور خلاصه مواردی از این حادثه سهمگین و بسیار مهم را با ذکر علل واقعه و اصلی مشخص کرده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضعف مفرط نظارت بر قطارهای حمل و نقل مسافر یکی از این موارد است؛ یعنی با وجود افزایش منظم قیمت بلیط قطار، عملا نظارتی بر کیفیت ارائه خدمات مختلف وجود ندارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =