کد خبر : 42877
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

ترمیم و بازسازی دیواره های ز به طول ۵۰۰ متر حد فاصل چهارراه ابوریحان تا چهارراه لاله

ترمیم و بازسازی دیواره های ز به طول ۵۰۰ متر حد فاصل چهارراه ابوریحان تا چهارراه لاله
شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای عملیات بازسازی اساسی دیواره های کانال ایلی سو به طول ۵۰۰ مترحدفاصل چهارراه ابوریحان تا چهارراه لاله خبر داد.

به گزارش نگاه، علی قاسمی ضمن اعلام خبر فوق افزود: بعد از اتمام عملیات تخریب دال و نخاله برداری و لایروبی کانال ایلی سو در خیابان آزادی حد فاصل چهارراه ابوریحان تا چهارراه لاله به طول ۵۰۰ متر ، عملیات بازسازی اساسی دیواره های این کانال به ارتفاع ۲ ونیم متر شروع شده است.

وی افزود: در فاز دوم بازسازی کانال ایلی سو در خیابان آزادی دال های فرسوده سطح روی این کانال به طول ۵۰۰ متر و عرض ۸ متر و به ضخامت ۸۰ سانتی متر تخریب ، نخاله برداری و همچنین داخل کانال لایروبی گردید که بعد از اتمام این عملیات، ترمیم دیواره ها شروع شده است.

شهردار منطقه ۳ تبریز افزود: بازسازی اساسی کانال ایلی سو در حوزه شهرداری منطقه ۳ از دو سال قبل شروع شده ، تا پایان سال تکمیل می شود.

قاسمی با اشاره به اینکه ،طی دو سال گذشته حدود ۶۰۰ متر از این کانال ترمیم و با دال های بتنی مسلح بازسازی شده است، افزود: در تداوم بازسازی این کانال ، امسال بودجه خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم به زودی بازسازی این کانال تکمیل شود

 

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + هجده =