کد خبر : 42217
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۱۶

استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال در استان

پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال در استان
استاندار آذربایجان‌شرقی از پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال در استان خبر داد و گفت: این اقدام موجب امیدآفرینی و رضایت‌مندی در میان جامعه صنعت و تولید شده است.

به گزارش نگاه، مالک رحمتی در مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، افزود: در آذربایجان‌شرقی ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد اشتغال و تولید پرداخت شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این میزان تسهیلات منجر به ایجاد امید و رضایت مندی در جامعه صنعت و تولید شده است که امیدواریم مستمر بودن و پایداری آن، این رضایت‌مندی به وجود آمده را حفظ کند.

رحمتی، تمرکزگرایی را مشکل اصلی پرداخت تسهیلات دانست و گفت: دستگاه‌هایی که عملکرد خوبی داشتند، آنهایی هستند که به استان‌ها اعتماد کردند؛ بنابراین ضروری است با دادن اختیار به استان‌ها به تمرکززدایی بها دهیم.

وی افزود: اگر مدیران کشوری می‌خواهند سرعت عمل داشته باشند اختیارات خود را صددرصد به مسئولان استانی که با مردم، تولیدکنندگان و صاحبان ایده در تماس و ارتباط مستقیم هستند تفویض کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به کند بودن سامانه سمات، گفت: امیدواریم با تاکید وزیر محترم اقتصاد مبنی بر رفع مشکلات این سامانه و قطعی‌های آن، گلایه‌ها نیز برطرف شود.

رحمتی در پایان گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم در حمایت از تولید و اشتغال است که استمرار آن مشروط بر تسریع در تامین منابع آن برای سال آینده است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =