کد خبر : 8463
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

پایان تیرماه آخرین مهلت جذب تسهیلات اشتغال است

پایان تیرماه آخرین مهلت جذب تسهیلات اشتغال است

 استاندار آذربایجان شرقی با اعلام اینکه تنها ۲۰ روز فرصت داریم تا در مهلت قانونی نسبت به جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال در بخش فراگیر و روستایی اقدام کنیم، سرعت بخشی به ارائه تسهیلات اشتغال را خواستار شد.   به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، مجید خدابخش خاطرنشان کرد: با فعال تر شدن دبیرخانه کارگروه

 استاندار آذربایجان شرقی با اعلام اینکه تنها ۲۰ روز فرصت داریم تا در مهلت قانونی نسبت به جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال در بخش فراگیر و روستایی اقدام کنیم، سرعت بخشی به ارائه تسهیلات اشتغال را خواستار شد.

 

به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، مجید خدابخش خاطرنشان کرد: با فعال تر شدن دبیرخانه کارگروه اشتغال توانستیم در ارائه تسهیلات اشتغال روستایی در سطح کشور رتبه اول را به دست بیاوریم و این روند باید با قدرت ادامه داشته باشد.
وی، با اشاره به سهم ۳۴۰میلیارد تومانی استان از تسهیلات اشتغال روستایی و ۸۷۰میلیارد تومانی از تسهیلات اشتغال فراگیر، خاطرنشان کرد: با وجود رتبه مناسب تا به امروز نتوانسته ایم آن گونه که باید و شاید این تسهیلات را جذب کنیم.
وی با اشاره به اینکه در بخش روستایی تنها۴۰میلیارد تومان جذب اعتبار صورت گرفته است بر ضرورت معرفی طرح های بیشتر و با قابلیت دفاع بالاتر تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی حمایت بانک ها از طرح های اشتغال زایی را ضروری دانست و افزود: انتظار داریم در تهیه وثیقه های مورد نیاز کارآفرینان، بانک ها بر اساس قانون تمام وثیقه های تعریف شده را قبول کنند و حتی محل اجرای طرح و دستگاه های مورد استفاده نیز مورد قبول واقع شود.
خدابخش بر اصلاح رویه های حاکم در فرایند ارائه تسهیلات اشتغال تأکید کرد و گفت: ارایه هرگونه تسهیلاتی با هدف اشتغال صورت می گیرد و همه باید با تمام توان در خدمت اشتغال زایی باشیم.
وی بهره گیری از توان مشاوران توانمند بانکی را نیاز امروز بانک ها در امر ارائه تسهیلات دانست و گفت: به منظور تسهیل فرایندها باید بانک ها با بهره گیری از توان مشاوران خبره زمان ارائه خدمات را به کمترین زمان ممکن کاهش دهند.
پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی از برنامه های اشتغال زایی دولت در سال جاری است.
دولت ۱٫۵ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی و ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح اشتغال فراگیر اختصاص داده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =