کد خبر : 14058
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

پاسخگویی شفاف به مردم وظیفه ذاتی ما است/اجازه نمی دهیم از اموال دولتی به نفع شخص یا جریان خاص سیاسی در انتخابات بهره برداری شود

پاسخگویی شفاف به مردم وظیفه ذاتی ما است/اجازه نمی دهیم از اموال دولتی به نفع شخص یا جریان خاص سیاسی در انتخابات بهره برداری شود

 فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه وظیفه ما پاسخگویی شفاف و خدمت به مردم است، اظهار داشت: باید اعتماد مردم را پاس بداریم. به گزارش آوای سهند، بهروز مهدوی در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز در محل سالن اجتماعات سالن فرمانداری تبریز با بین اینکه به واسطه تحریم های ظالمانه مردم از حیث اقتصادی و

 فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه وظیفه ما پاسخگویی شفاف و خدمت به مردم است، اظهار داشت: باید اعتماد مردم را پاس بداریم.

به گزارش آوای سهند، بهروز مهدوی در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز در محل سالن اجتماعات سالن فرمانداری تبریز با بین اینکه به واسطه تحریم های ظالمانه مردم از حیث اقتصادی و معیشتی در مضیقه قرار گرفته اند، گفت:این موضوع واقعیی است که نمی توان آن را کتمان کرد.

وی با اشاره به شعار سال ۹۸ با عنوان رونق تولید که از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، اذعان داشت: وظیفه ما مدیران دولتی رفع موانع تولید و ایجاد بسترهای لازم برای رونق تولید است.

فرماندار تبریز افزود: قانون مندی و قانون مداری باید در سر لوحه فعالیت تمام مدیران دولتی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تلاش داریم مدیریت علمی داشته باشیم و نظرات کارشناسی را بر اساس اصول اعمال کنیم، گفت:آنچه به عنوان سیاست کاری در سر لوحه قرار خواهد گرفت ،مطابق با سیاست دولت و مسئولان وزارت کشور خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما پاسخگویی شفاف و خدمت به مردم است، اظهار داشت: باید اعتماد مردم را پاس بداریم و در سال جدید بنا بر توصیه ریاست جمهوریدر پیام سال جدید ،امسال، سال خدمات رسانی به مردم باشد‌.

مهدوی ادامه داد: تکریم واقعی ارباب رجوع را نه با شعار بلکه با عمل و پاسخ قانونی به جا آوریم.

وی در ادامه به موضوع سیل اخیر در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: خسارت های سیل اخیر در سایه عدم توجه به منابع طبیعی و پیشگیری از بحران های احتمالی بود.

وی با بیان اینکا خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروز بسیاری از مسیل های تبریز به همت شهرداری و ارگان های مختلف پاکسازی شد، اذعان داشت: اما این اقدامات کافی نیست و به ایده ال نرسیده ایم.

فرماندر تبریز با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری، تاکید کرد: رعایت اصل بی طرفی می بایست در سر لوحه فعالیت های مدیران دستگاه های دولتی قرار گیرد،فرمانداری تبریز نیز با بی طرفی کامل برگزاری انتخاباتی پر شور با مشارکت بالا در برنامه های خود دارد.

وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم از اموال دولتی به نفع شخص یا جریانات سیاسی استفاده شود، بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی فرمانداری نظارت و برخورد با چنین مدیرانی خواهد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 8 =