کد خبر : 5023
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۰

هیچ سرمایه‌گذاری نباید گرفتار بروکراسی و مراحل پیچیده اداری باشد/ آذربایجان باید حلقه اتصاد اقتصاد داخل با غرب، شرق و کشورهای همجوار گردد

هیچ سرمایه‌گذاری نباید گرفتار بروکراسی و مراحل پیچیده اداری باشد/ آذربایجان باید حلقه اتصاد اقتصاد داخل با غرب، شرق و کشورهای همجوار گردد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: هیچ سرمایه‌گذاری نباید گرفتار بروکراسی و مراحل پیچیده اداری باشد. به گزارش نگاه ، اسماعیل جبارزاده در آیین بهره‌برداری از مجتمع تجاری و خدماتی اطلس با اعلام اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های سرمایه پذیر ایران است و سال گذشته در خصوص سرمایه گذاریهای داخلی وخارجی رتبه دوم کشوری را کسب نمود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: هیچ سرمایه‌گذاری نباید گرفتار بروکراسی و مراحل پیچیده اداری باشد.

به گزارش نگاه ، اسماعیل جبارزاده در آیین بهره‌برداری از مجتمع تجاری و خدماتی اطلس با اعلام اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های سرمایه پذیر ایران است و سال گذشته در خصوص سرمایه گذاریهای داخلی وخارجی رتبه دوم کشوری را کسب نمود و امیدوراریم سال جاری رتبه نخست را در سطح کشور کسب نماییم.

وی با اعلام حمایت و همکاری کامل از تمام سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، ادامه داد: تمام مقدمات تحقق جذب سرمایه‌گذاری در استان در حال انجام است و هیچ سرمایه‌گذاری نباید گرفتار بروکراسی و مراحل پیچیده اداری باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطر نشان ساخت: با وجود ترکیب جدید شورای شهر اطمینان داریم حمایت کامل از طرف شورای شهرهای استان نیز در رابطه با تسهیل زمینه‌ی جذب سرمایه پذیری انجام خواهد گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: در آذربایجان‌شرقی نه تنها برای هیچ سرمایه‌گذار داخلی و خارجی مشکلی وجود ندارد بلکه ما قدمی جلوتر از آنها مشکلات را رفع خواهیم کرد تا با فراغ بال به امور سرمایه‌گذاری در این استان بپردازند.

جبارزاده اذعان کرد: مجتمع تجاری خدماتی اطلس جزو مراکز زیبای ایران است و دیگر نیاز نیست مردم ما برای خرید به کشورهای دیگر مراجعه کنند.

وی متذکر شد: دعوت می‌کنیم مردم استان و استلن‌های همجوار در قالب تورهای خرید و گردشگری از مجموعه‌های تجاری تبریز دیدن کنند، این امر قطعا برای رونق مراکز مفید است.

جبارزاده با اشاره به اینکه ایجاد این مراکز بازار و سایر کسبه را کم رونق نخواهید کرد، تصریح کرد: هر گلی بوی خود را دارد، خرید از بقالی سر کوچه و بازار سرپوشیده صفای خود را دارد و مراکز تجاری مدرن و کسبه بازار رقیب هم نیستتد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال بازسازی بازار سرپوشیده تبریز هستیم، اذعان کرد: آن مراکز نیز مشتری خاص خود را دارد و ما به دنبال رونق همه‌ی اصناف، کسبه و بازاریان هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: با حضور گردشگران و مسافران اصناف ما رکود را حس نکرده‌اند زیرا در تمام طول سال مسافرانی از شهرهای مختلف داشتهکایم.

جبارزاده با بیان اینکه همه در حال آماده شدن برای استقبال از گردشگران در ۲۰۱۸ هستیم، تاکید کرد: در تلاش هستیم استان را در ۵ محور گردشگری به محوریت تبریز برای میزبانی مهمانات داخلی و خارجی آماده کنیم.

وی اظهار کرد: امروز رونق اقتصادی در قالب بخش خدمات و تجارت در حال انجام است و اینکه برای یک هزار و ۱۰۰ نفر در این مجتمع اشتغال‌زایی شده است جای بسی خوشحالی دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در کنار بخش‌های صنعتی و کشاورزی حمایت ویژه از خدما ت و تجارت جزو برنامه های سال ۹۶ و ۹۷ مدیریت استان است، متذکر شد: باید مجددا در احیای جاده ابریشم با مرکزیت تبریز همت گماریم باید اغلب کالاهای صادراتی به اروپا از شریان‌های ما اتفاق بیفتد.

وی یاداور شد: تبریز و تمام دفاتر تجاری و خدماتی باید حلقه‌ی اتصال بین اقتصاد کشور با غرب، شرق و کشورهای همسایه باشند.

وی تاکید کرد: این جایگاه را می‌توانیم داشته باشیم و این جسارت به بهترین نحو بین تجار و بازرگانان استان وجود دارد.

استاندار خبر داد: در اسفند ماه سال جاری در منطقه باغمیشه شرکت اطلس ایرانیان دومین پروژه‌ی خود را در این استان کلنگ زنی خواهد کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + پانزده =