کد خبر : 22762
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۳۴

هر وقت بگذارند تراکتور قهرمان می شود / پژوی احمدی نژاد را من نخریدم

هر وقت بگذارند تراکتور قهرمان می شود / پژوی احمدی نژاد را من نخریدم

مالک باشگاه تراکتور در برنامه تلویزیونی شبکه یک در پاسخ به اینکه تراکتور چه زمانی قهرمان نیم فصل می شود گفت: هروقت بگذارند! به گزارش نگاه محمدرضا زنوزی  مالک باشگاه تراکتور  شامگاه شنبه در برنامه تلوزیونی «فرمول یک» شبکه یک سیما در پاسخ به اینکه آیا سوم بودن تراکتور در جدول به خاطر پرسپولیسی بودن وزیر

مالک باشگاه تراکتور در برنامه تلویزیونی شبکه یک در پاسخ به اینکه تراکتور چه زمانی قهرمان نیم فصل می شود گفت: هروقت بگذارند!

هر وقت بگذارند تراکتور قهرمان می شود / پژوی احمدی نژاد را من نخریدم

به گزارش نگاه محمدرضا زنوزی  مالک باشگاه تراکتور  شامگاه شنبه در برنامه تلوزیونی «فرمول یک» شبکه یک سیما در پاسخ به اینکه آیا سوم بودن تراکتور در جدول به خاطر پرسپولیسی بودن وزیر ورزش است، گفت: این را صد در صد خود شما هم می دانید. وقتی هرکسی را سر جایگاه خودش استفاده نکنید مشکلاتی به وجود می آید در صنعت و اقتصاد هم همین است. وقتی ما از سیاست بزنیم و به اقتصاد بپردازیم مثلا یک نماینده رای نیاورد و دوستش در دولت که پستی دارد او را در بخش اقتصادی بگذارد، همانطور که من نمی توانم یک کار سیاسی کنم یک سیاستمدار هم نمی تواند کار اقتصادی انجام بدهد و اینگونه کارهای اقتصادی کشور به مشکل می خورد.

وقتی کارمند به گزارشگر تبدیل شد، همه چیز قاطی می شود

مالک باشگاه تراکتور در پاسخ به اینکه تیم داری کار اقتصادی است یا ورزشی، تاکید کرد: باشگاه داری یک صنعت است اما فعلا در کشور ما به آن صورت جا نیفتاده است. کسی که اقتصادی نیست آن کار را خراب می کند و خیلی از شرکت ها به خاطر سومدیریت زمین خوردند. در ورزش هم همین است و وقتی کسی در حد کارمند روابط عمومی یک باشگاه است به مجری و گزارشگر تبدیل می شود این اتفاقات می افتد و همه چیز قاطی شده است. سر همین موضوع من یک نامه به ریاست صداوسیما هم ارسال کردم. من از گزارشگران شما انتقاد دارم.

هر وقت بگذارند تراکتور قهرمان می شود

وی در پاسخ به اینکه تراکتور چه زمانی قهرمان می شود گفت: هروقت بگذارند!

زنوزی در این باره که مگر شما به خاطر باخت هایتان در جایگاه سوم نیستید، تاکید کرد: دلیل باخت هایمان چیست؟ شما فیلم ها را نگاه کنید داوری موثر است. من نمی گویم در داوری ها مسائلی اتفاق می افتد اما تعصب در آن هست. من نسبت به این گفته ادعا دارم. ان شاءالله وجود نداشته باشد ولی دارد.

پژوی احمدی نژاد را من نخریدم

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا پژوی احمدی نژاد را به بالاترین قیمت خریده است، گفت: من هم در رسانه‌ها شنیدم که پژوی آقای احمدی‌نژاد را خریده‌ام. من نخریدم و هرکسی خریده به خاطر کار خیر این را کرده است. مثل اینکه یک بازیکن فوتبال پیراهن خود را که ذاتا قیمتی ندارد می فروشد. این پیراهن از نظر معنوی قیمت دارد و پول آن صرف کارهای خیر می شود. ماشین آقای احمدی نژاد را من نخریدم اما اعتقاد دارم کسی که آن را خریده برای کار خیر خریده است. اینکه چرا این را عنوان کردند و می خواستند مرا با این بزنند نمی دانم دلیل اش چیست. این کار درستی بود که بد طرح شد. چند نفر هم در فضای مجازی دیدم که با این خودرو عکس گرفته بودند و کسی که خریده بود قدری شبیه من بود.

هیچ تراکتوری کرونا نگرفته

وی با بیان اینکه روزهای بد تمام می‌شود و روزهای خوش فرا می‌رسد؛ افزود: به تمام هموطنان نوید می‌دهیم که روزهای خوبی پیش‌ رو است. تشکر ویژه دارم از کسانی که در جریانات اخیر، هم‌وطنان را مداوا می‌کنند. گروه پشتیبانی، پزشکان و پرستاران که برای رسیدن مردم به آرامش کمک می‌کنند. تشکر ویژه‌تر دارم از این افراد که از زندگی‌شان زندگی می‌بخشند و متاسفانه چندین کادر پزشکی و پرستار به تازگی فوت کرده‌اند. 

زنوزی خاطر نشان کرد: خوشبختانه هیچ کس از تیم ما کرونا نگرفته و از امروز تمرینات تیم تراکتور هم تعطیل شد تا ببینیم چه تصمیمی در آینده گرفته می‌شود. پیش‌بینی می‌کنم امسال در کل جهان دیگر فوتبال برگزار نشود و بهتر هم هست که برگزار نشود، چون که ارزش انسان بسیار بیشتر است.

دنیزلی از زلزله ترسید و رفت

وی در خصوص جدایی سرمربی ترکیه ای تیم گفت: آقای دنیزلی خودشان از ایران رفتند و ایشان از زلزله ترسیده بودند. به هر حال در فوتبال فراز و نشیب وجود دارد و هر تیمی هر چقدر هم که کهکشانی باشد، گاهاً به مشکل برمی‌خورد. مشکلات اصلی ما داخل تیم نیست، بلکه چیزهای دیگر است که کاری از دستمان برنمی‌آید تا اصلاح کنیم. این موضوع را زیاد می‌گوییم، اما کسی گوش نمی‌دهد.

مثل بعضی ها جلسات شبانه برای برخی کارها نمی گذاریم

زنوزی در ادامه بیان داشت: وزارت ورزش، صنایع و … هر کدام چند تیم دارند و شائبه‌هایی هم در خصوص نتایج بود که من معتقدم هیچ موقع تراکتور بیشتر از سه امتیازی که در بازی رفت مقابل ماشین‌سازی احتیاج داشت، نمی‌تواند احتیاج داشته باشد که تراکتور با تمام قدرتش به ماشین‌سازی دو بر صفر باخت. این در حالی است که تراکتور برای بازگشت به کورس قهرمانی، به آن سه امتیاز نیاز داشت. من وجدانم راحت است و می‌خواهم وقتی سرم را روی بالش بگذارم، راحت بخوابم. مثل بعضی‌ها شب‌ها جلسه نمی‌گذارم تا یک‌سری کارها را انجام دهم.

تراکتور برای ما یک هویت است

مالک باشگاه تراکتور اظهار داشت: من اگر امروز زنوزی شدم، با حمایت شما همشهریان من بوده است. تراکتور برای ما یک هویت است که انشالله یک جام از دو جام را امسال کسب کنیم و یا فصل‌های آتی به جایگاهی که سزاوار است، دست یابیم. از هم‌زبانانم تقاضا دارم از کرونا نترسند، ولی مواظب باشند. امیدوارم سال خوبی برایتان باشد، شاید امسال نتوانیم عید را به خوبی برگزار کنیم، ولی پس از گذر از این مرحله، سال خوبی در انتظارمان است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 7 =