کد خبر : 36522
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

میرتاج الدینی مطرح کرد:

لغو عضویت ایران از کمیسیون زن قطعه‌ای از پازل جنگ ترکیبی علیه مردم ایران است

لغو عضویت ایران از کمیسیون زن قطعه‌ای از پازل جنگ ترکیبی علیه مردم ایران است
حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز در واکنش به لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل، گفت: لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن قطعه ای از پازل جنگ ترکیبی علیه مردم ایران و انقلاب اسلامی است.

به گزارش نگاه، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز در واکنش به لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل، گفت: لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن قطعه ای از پازل جنگ ترکیبی علیه مردم ایران و انقلاب اسلامی است. برای وجدان های آزاد در دنیا روشن بوده که این لغو عضویت کار سیاسی است در جهان کشورهایی وجود دارد که حقوقی برای زنان قائل نیستند و این کمیسیون برای احقاق حقوق زنان این کشورها هیچ اقدامی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه لغو عضویت ایران اقدام سیاسی است اظهار داشت: آمریکا همواره سیاست های دوگانه را دنبال می کند آنها اگر می خواهند از حقوق زنان ایران حمایت کنند باید عضویت ایران را حفظ می کردند تا از این طریق حمایت های خود را انجام دهند نه اینکه چنین محرومیتی ایجاد کنند. کشورهای مستقل با رای ممتنع و مخالف در مقابل چنین اقدامی ایستادگی کردند اما کشورهای دنبال روی آمریکا این حکم ظالمانه را صادر کردند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + یازده =