کد خبر : 8345
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

ملت من را نماینده کرده‌اند تا حرف‌شان را بزنم اما در کل مجلس ۵۲ نفریم!

ملت من را نماینده کرده‌اند تا حرف‌شان را بزنم اما در کل مجلس ۵۲ نفریم!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: چندین بار طرح سوال از رئیس‌جمهور امضاء شده اما عده‌ای از نمایندگان شبانه در ازای تعویض فرماندار یا حل مشکلات حوزه انتخابیه امضاء خود را پس گرفته‌اند. به گزارش آوای سهند ، کانال اطلاع‌رسانی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو فیلمی از احمدعلیرضا بیگی در مسجد بازار تبریز

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: چندین بار طرح سوال از رئیس‌جمهور امضاء شده اما عده‌ای از نمایندگان شبانه در ازای تعویض فرماندار یا حل مشکلات حوزه انتخابیه امضاء خود را پس گرفته‌اند.

به گزارش آوای سهند ، کانال اطلاع‌رسانی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو فیلمی از احمدعلیرضا بیگی در مسجد بازار تبریز منتشر کرده است که در آن او در مواجهه با سوالات مردم در رابطه با گرانی‌های اخیر و عدم پاسخگویی رئیس‌جمهور، می‌گوید: یکی از اسباب سرشکستگی نمایندگان عدم توان آنان برای حاضر کردن آقای روحانی در صحن علنی مجلس است.

وی می‌افزاید: هشت ماه قبل ۱۲۰ نماینده طرح سوال از رئیس‌جمهور را امضاء کرده بودند اما دولت‌مردان شرایطی را به وجود آوردند تا آنان امضاء خود را پس بگیرند، برای نمونه استانداری شبانه به منزل یکی از نمایندگان رفته بود و به درخواست امضاءکننده فرماندار را در عرض یک روز تغییر داد تا او به عقب‌نشینی از طرح سوال رضایت دهد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در ادامه با بیان اینکه نمایندگان نه تنها رئیس‌جمهور بلکه توانِ سوال از رئیس‌ قوه قضائیه را هم ندارند، تصریح می‌کند: ما نمی‌توانیم رئیس دستگاه قضا را هم به مجلس بیاوریم و ایشان می‌گویند مجلس کیست؟ بنده به آنان جواب نمی‌دهم؛ رئیس‌جمهور هم می‌گوید شما اول بروید با خودتان آشتی کنید، طرفداران بنده از شماها زیادتر است.

وی یادآور شد: بنده نماینده شده‌ام که حرف ملت را بزنم ولی در کل مجلس تعداد ما ۵۲ نفر است و مابقی حرف دیگری می‌زنند؛ بنده به عنوان وکیل مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در صحن علنی وزیر راه و شهرسازی را خطاب قرار دادم و دزدی و خیانت‌هایش را گفتم، جوانان در حادثه قطار سوختند و پیکر ۴ تن از آنان هم پیدا نشد، اما آخوندی همچنان وزیر است!

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =