کد خبر : 7569
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹

مسعود پزشکیان به جام جهانی روسیه می‌رود / اسامی ۹ نماینده حاضر در جام جهانی روسیه منتشر شد

مسعود پزشکیان  به جام جهانی روسیه می‌رود / اسامی ۹ نماینده حاضر در جام جهانی روسیه منتشر شد

لیستی از اسامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر در جام جهانی روسیه منتشر شده است که در این بین نام مسعود پزشکیان به همراه محافظش نیز به چشم می‌خورد. به گزارش آوای سهند ، بعد از جنجال‌های پیرامون سفر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جام جهانی روسیه و انصراف دو تن از نمایندگان از این

لیستی از اسامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر در جام جهانی روسیه منتشر شده است که در این بین نام مسعود پزشکیان به همراه محافظش نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش آوای سهند ، بعد از جنجال‌های پیرامون سفر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جام جهانی روسیه و انصراف دو تن از نمایندگان از این سفر، امروز لیستی از نمایندگان منتشر شد که اسامی وکلای ملت حاضر در جام جهانی و تعداد بازی‌های حاضر در ورزشگاه را نشان می‌داد.

در این لیست نام مسعود پزشکیان، نائب رئیس مجلس و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو نیز به چشم می‌خورد که قرار است به همراه محافظش در جام جهانی روسیه حضور داشته و بازی ایران_مراکش را به تماشا بنشیند.

در این لیست نام ۸ تن دیگر از نمایندگان مجلس نیز به چشم می‌خورد که برخی از آنان در یک بازی و برخی در تمام بازی‌های ایران در جام جهانی روسیه در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است؛ محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو بعد از قرعه‌کشی و انتخاب برای سفر به جام جهانی از این سفر انصراف داد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =