کد خبر : 37295
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

عین‌اللهی علاوه بر کرونا، مافیای دارو و درمان را مهار کرد

عین‌اللهی علاوه بر کرونا، مافیای دارو و درمان را مهار کرد
علاوه

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا محمدحسین فرهنگی  با اشاره به موفقیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مهار و کنترل کرونا اظهار کرد: مردم شاهد بودند که در ابتدای دولت سیزدهم با تهیه واکسن و تزریق بی سابقه آن شاهد کنترل این بیماری بودیم.

وی افزود: در حال حاضر کرونا در بسیاری از کشورها مثل ژاپن، اروپا و آمریکا تلفات زیادی می‌گیرد اما ما مشکلات آنها را نداریم و اوضاع در ایران تحت کنترل است.

نماینده تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی، عین‌اللهی را وزیری با تقوا توصیف و عنوان کرد: وزیر بهداشت و درمان در دوره مدیریت خود به حوزه‌های خاصی ورود داشته که دیگران جرأت ورود نداشتند. از جمله حوزه مافیای دارو و اجرای طرح دارویار.

فرهنگی بیان کرد: نمی‌گویم همه نمایندگانی که دنبال استیضاح وزیر بهداشت هستند تحت تاثیر فضاسازی مافیا هستند، ولی بی‌تاثیر هم نیست. چراکه انتقاداتی که درخصوص کمیابی و افزایش قیمت دارو می‌شود، مال همین جریانی است که دنبال در انحصار گرفتن دارو و تجارت با جان و زندگی مردم است.

وی با بیان اینکه من مخالف استیضاح وزیر بهداشت و درمان هستم، تصریح کرد: استیضاح مثل یک جراحی است. یک پزشک جراح زمانی به جراحی روی می‌آورد که به ناامیدی برسد و ببینید که عضوی از بدن بدون جراحی قابل درمان نیست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: به نظر می‌رسد که در مورد وزارت بهداشت الان موقع جراحی و استیضاح نیست.

فرهنگی با بیان اینکه وزارت بهداشت در دوره مدیریت عین‌اللهی بسیار فعال و تاثیرگذار است، افزود: الان ما شاهد افزایش خدمات بیمارستانی، افزایش تخت‌های بیمارستانی، اجرای قانون تعرفه پرستاری و کارانه پزشکان متخصص گام‌های موثری برداشته است.

وی تاکید کرد: عین‌اللهی جزو وزرای موفق دولت سیزدهم است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 18 =