کد خبر : 36721
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

تا پایان بهمن صورت می‌گیرد:

بهره‌برداری از آخرین ایستگاه خط یک مترو تبریز

بهره‌برداری از آخرین ایستگاه خط یک مترو تبریز
شهردار تبریز گفت: سازمان حمل ونقل ریلی طبق زمان‌بندی اعلام‌شده پس از نصب تابلو روزشمار متعهد به اتمام ایستگاه‌های باقیمانده خط یک بوده و روند پیشرفت ایستگاه قونقا، آخرین قدم در اتمام کل خط یک نیز قابل قبول است

به گزارش نگاه به نقل از شهریار ، یعقوب هوشیار در بازدید از ایستگاه ۱۳(قونقا) که آخرین ایستگاه خط یک قطار شهری تبریز محسوب می‌شود، اظهار کرد: تلاش داریم با برنامه‌ریزی دقیق، پشتیبانی مالی منظم و افزایش شیفت‌های کاری، ایستگاه ۱۳ خط یک قطار شهری نیز در مدار بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی با اشاره به برخی نواقص موجود در خط یک مترو افزود: اولویت شهرداری تبریز تکمیل نواقص خط یک متروی تبریز همچون سیستم تهویه است و علی‌رغم بار مالی سنگین آن، در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم.

هوشیار خاطرنشان کرد: رسالت شهرداری تبریز تکمیل خط یک متروی تبریز و بهره‌مندی شهروندان از حداکثر امکانات قطار شهری است.

وی اضافه کرد : ایستگاه ۱۳ خط یک متروی تبریز مطابق زمانبندی ارائه‌شده تا پایان بهمن سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تبریز تأکید کرد: با بهره‌برداری از ایستگاه ۱۳ خط یک مترو، شاهد افزایش خدمات‌دهی قطار شهری، تسهیل تردد شهروندان و کاهش ترافیک شهری خواهیم بود.

وی با اشاره به عملیات اجرایی خط دو قطار شهری تبریز نیز یادآور شد: عملیات حفاری خط دو قطار شهری توسط دستگاه‌های تی‌بی‌ام در دو ضلع غربی و شرقی این خط در دست اقدام است و تلاش داریم تا پایان دوره فعلی شورای اسلامی شهر فاز اول خط دو متروی تبریز به ارائه خدمات بپردازد.

خط یک قطار شهری تبریز سه فاز و ۱۸ ایستگاه دارد که ۱۷ ایستگاه آن تکمیل و زیر بار ترافیکی رفته است و ایستگاه ۱۳ (قونقا) که آخرین ایستگاه خط یک محسوب می‌شود، تا پایان بهمن به بهره‌برداری می‌رسد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =