کد خبر : 37489
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

نبرد ستارگان فوتسال ایران در تبریز/ تقی‌پور: آماده قهرمانی هستیم

نبرد ستارگان فوتسال ایران در تبریز/ تقی‌پور: آماده قهرمانی هستیم

فوتسالیست‌های مس سونگون ورزقان فردا در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز میزبان رقیب سنتی خود یعنی گیتی‌پسند هستند.

به گزارش نگاه، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان فردا (پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه) در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان گیتی‌پسند اصفهان است.

تقابل تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی به عنوان دو رقیب سنتی که ستارگان فوتسال کشور را در ترکیب خود دارند، از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی آغاز خواهد شد.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور هفته گذشته موفق شدند آنا صنعت پاسارگاد قم را در زمین حریف با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داده و با ۶۳ امتیاز در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار بگیرند.

نارنجی‌پوشان دیار آذربایجان در حال حاضر ۶ امتیاز از تیم دوم یعنی گیتی‌پسند بیشتر دارند. به‌این‌ترتیب مسی‌ها در صورت کسب تنها یک مساوی مقابل میزبان خود در بازی فردا، قهرمانی خود را یک هفته پیش از پایان لیگ قطعی خواهند کرد.

گیتی‌پسند هفته گذشته به دلیل امتناع نماینده مشهد از سفر به اصفهان، بدون انجام بازی صاحب سه امتیاز شد تا همچنان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده مس سونگون ورزقان باشد.

مس سونگون در طول ۲۴ هفته اخیر صاحب ۲۱ برد شده‌ و از این حیث رکورددار است. این تیم همچنین بهترین خط حمله لیگ با ۱۱۱ گل زده و بیشترین تفاضل و دومین خط دفاعی برتر لیگ را نیز به نام خود ثبت کرده‌ است.

شرایط روحی و روانی بازیکنان عالی است

اسماعیل تقی‌پور در خصوص بازی فردا مقابل گیتی‌پسند در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال گفت: به تیم حریف خوشامد می‌گویم و قبل از هر چیز امیدوارم که فردا یک بازی جوانمردانه و زیبا را شاهد باشیم اتفاقات دیدار رفت تکرار نشود.

وی افزود: در بحث فنی با توجه به تمریناتی که در این چند روز داشتیم آماده کسب نتیجه لازم هستیم. با شناخت کامل از تیم حریف به میدان می‌رویم و خوشبختانه همه بچه‌ها در شرایط روحی و روانی ایده‌آل هستند.

سرمربی مس سونگون ورزقان در خصوص احتمال قطعی شدن قهرمانی تیمش در این دیدار گفت: همه به حساسیت بازی فردا واقف هستیم اما در طول هفته به بازیکنانم گفته‌ام که فقط از فوتسال بازی کردن خودشان لذت ببرند بقیه اتفاقات بعد از سوت پایان و بر اساس تلاشی که کردند رقم خواهد خورد. ان‌شاءالله که نتیجه بازی چیزی باشد که ما می‌خواهیم.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − سیزده =