کد خبر : 34298
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۷

اولویت‌های اصلی برنامه‌های کاری حوزه فضای سبز

اولویت‌های اصلی برنامه‌های کاری حوزه فضای سبز

اجرای عملیات کاشت پاییزه، طرح نگهداشت شهری و توسعه شبکه آب‌خام شهری سه اولویت اصلی برنامه‌های کاری حوزه فضای سبز در ماه‌های آتی خواهد بود.

به گزارش نگاه، اکبر امجدی مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری با ذکر این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن پاییز و تغییر برخی آیتم‌های کاری حوزه فضای سبز و نیز نیاز به اجرای آیتم‌های جدید کاری و لزوم انجام تمهیدات لازم برای شروع فصل کاری سال آتی، اجرای عملیات کاشت پاییزه، طرح نگهداشت شهری ویژه رفع نواقص و بهسازی پارک‌ها و توسعه شبکه آب‌خام شهری در محل‌های مورد نیاز سه اولویت اصلی برنامه‌های کاری حوزه فضای سبز تبریز در ماه‌های آتی خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم توسعه و تکمیل شبکه آب‌خام شهری و اینکه آب نیاز اصلی و حیاتی فضاهای سبز شهری است، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های کاری حوزه سیما، منظر و فضای سبز در بحث مدیریت منابع آبی، حذف تدریجی تانکرهای آبیاری است و در این زمینه تکمیل و توسعه شبکه آب‌خام شهری در دستور کار این حوزه قرار دارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز همچنین با اشاره به اینکه پارک‌های سطح شهر ویترین اصلی فضاهای سبز شهری است که در طول شبانه‌روز میزبان خیل عظیمی از همشهریان عزیز است، رسیدگی به وضعیت کلی این اماکن عمومی و بهسازی کامل آنها را از اهداف اصلی اجرای طرح نگهداشت شهری ویژه رفع نواقص پارک‌ها برشمرد.

امجدی، اجرای طرح‌های ویژه گلکاری پاییزی را نیز در ایجاد طراوت و نشاط عمومی موثر دانست و بر اجرای طرح‌های متنوع و زیبای پاییزی در سطح شهر با استفاده از انواع گونه‌های مناسب از جمله کلم‌زینتی و داوودی تاکید کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =