کد خبر : 10051
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

فراخوان انتخاب مدیرعامل به همراه مصاحبه یک روش درست و عملی است

فراخوان انتخاب مدیرعامل به همراه مصاحبه یک روش درست و عملی است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: فراخوان انتخاب مدیرعامل از بین مدیران به همراه انجام مصاحبه یک روش درست و علمی برای بخش‌های تخصصی است. به گزارشآوای سهند به نقل از فارس، مجید خدابخش بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت آب منطقه‌ای و توزیع برق آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: وزیر نیرو

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: فراخوان انتخاب مدیرعامل از بین مدیران به همراه انجام مصاحبه یک روش درست و علمی برای بخش‌های تخصصی است.

به گزارشآوای سهند به نقل از فارس، مجید خدابخش بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت آب منطقه‌ای و توزیع برق آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: وزیر نیرو به علت تسلط به موضوعات آب و برق استان آگاهی کامل از این موضوعات داشته و امور فوق به صورت ریز در جلسه شورای اقتصادی استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: فراخوان انتخاب مدیرعامل از بین مدیران به همراه انجام مصاحبه یک روش درست و علمی برای بخش‌های تخصصی است و آقای غفارزاده نیز با سپری کردن این مراحل از خود مجموعه شرکت انتخاب شدند.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: تکلیف هر انسان نسبت به نیروی برق و آب مشخص بوده و اهمیت این موضوع برای مجموعه‌ها مخصوصا وزارت نیرو چندین برابر است از این‌رو مدیری که در این مجموعه انتخاب می‌شود، باید شایسته باشد.

وی با اشاره به نحوه انتخاب مدیران در شرکت‌های نیرو گفت: افراد زیادی در این فراخوان شرکت کردند و ما از سایر افرادی که اعلام داوطلبی کرده و مورد مصاحبه قرار گرفتند، تشکر کرده و همه آنها برای ما قابل احترام هستند.

خدابخش بیان کرد: در شرکت توزیع برق، آقای مجیدپور مدت کمی را به عنوان سرپرست بودند ولی قابلیت زیادی داشتند و در حال حاضر نیز مدیرعامل جدید با طی کردن مراحل به صورت شایسته انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: روش فراخوان برای انتخاب مدیر شایسته در شرکت‌های آب و برق استان یک روش فنی، تخصصی و ایده‌ای نو است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + هفده =