کد خبر : 4364
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۲۳

عینالی میزبان روزه داران در شبهای رمضان

عینالی میزبان روزه داران در شبهای رمضان

تفرجگاه عینالی امسال نیز همچون سال های گذشته میزبان روزه داران در شب های ماه مبارک رمضان است . مسعود برزگر جلالی مديرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز با اعلام این مطلب، گفت: تفرجگاه عینالی امسال نیز همچون سال های گذشته میزبان روزه داران در شب های ماه

تفرجگاه عینالی امسال نیز همچون سال های گذشته میزبان روزه داران در شب های ماه مبارک رمضان است .

مسعود برزگر جلالی مديرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز با اعلام این مطلب، گفت: تفرجگاه عینالی امسال نیز همچون سال های گذشته میزبان روزه داران در شب های ماه مبارک رمضان است .

برزگر جلالی با اشاره به برنامه های متنوع شب های ماه مبارک رمضان در عینالی بیان نمود: در راستای پر کردن اوقت فراغت شهروندان و ایجاد فضای شاد برای همشهریان عزیز، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری میقات، از ویژه برنامه های متنوع شب های رمضان می باشد که با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه غدیر تبریز و گروه هنری جام جم در محوطه بقعه تاریخی عون ابن علی اجرا می شود.

وی  افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های معنوی این ماه در آستان مقدس عون بن علی و زید بن علی اجرا می شود، که از آن جمله می توان به برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء و برپایی خیمه معرفت اشاره نمود.

مديرعامل سازمان خاطر نشان کرد: تاکسی های ون تا ساعت ۲ بامداد به مهمانان عزیز خدمات ارائه می دهند و مجتمع تله کابین تبریز نیز در ایام ماه مبارک رمضان  از ساعت  ۸ شب تا ۱۲ شب  آماده پذیرایی از  میهمانان و مسافران عزیز می باشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − شش =