کد خبر : 34974
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور:

عملکرد من مشخص است/باید تیم بانوان را تشکیل بدهیم

عملکرد من مشخص است/باید تیم بانوان را تشکیل بدهیم

  به گزارش نگاه آذربایجان ، ایوب بهتاج پیش از ظهر امروز در محل باشگاه تراکتور پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود. بهتاج در این نشست مطبوعاتی در خصوص مسائل پیرامون تیم فوتبال تراکتور از جمله نتایج این تیم، کادر فنی، بازیکنان، داوری ها، پیش‌بینی‌اش از رتبه آخر فصل، بازیکنان خارجی، مسائل حقوقی باشگاه، تیم های پایه،

 

به گزارش نگاه آذربایجان ، ایوب بهتاج پیش از ظهر امروز در محل باشگاه تراکتور پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

بهتاج در این نشست مطبوعاتی در خصوص مسائل پیرامون تیم فوتبال تراکتور از جمله نتایج این تیم، کادر فنی، بازیکنان، داوری ها، پیش‌بینی‌اش از رتبه آخر فصل، بازیکنان خارجی، مسائل حقوقی باشگاه، تیم های پایه، معاونت ها و چگونگی ارتباط مطلوب با رسانه ها صحبت کرد.

وی در بخشی از صحبتهای خود و در پاسخ به یکی از خبرنگاران، به احتمال اضافه شدن یک مهاجم ششدانگ خارجی در نیم فصل اشاره کرد و گفت: بنده هیچ مشکلی با اضافه شدن بازیکن خارجی ندارم و من مامور هستم تا هر بازیکنی که قربان بردیف سرمربی تیم می خواهد، نسبت به جذب او اقدام کنم.

 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در خصوص شانس کسب عنوان قهرمانی این تیم، عنوان کرد: هیچ تیمی از قهرمان شدن بدش نمی آید و ما هم جزو تیم هایی هستیم که به فکر قهرمانی هستیم و برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم.

وی با اشاره به علاقه مندی قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور نسبت به برگزاری بازی های این تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، گفت: با توجه به ابعاد بزرگ زمین ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و از لحاظ فنی و بحث تاکتیکی، سرمربی تیم علاقه مند به برگزاری بازی ها در این ورزشگاه است. بازی قبلی ما با تیم نفت مسجد سلیمان نیز قرار بود در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شود که از طرف سازمان لیگ محل برگزاری تغییر یافت.

عملکرد من مشخص است

بهتاج در پاسخ به انتقادی از عملکردش در موضوع باشگاه ماشین‌سازی تصریح کرد: شهریور امسال دستگاه‌های برتر در بین ادارات ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند که اداره کل ورزش و جوانان استان در بین ۳۴ دستگاه به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد، شما بگویید هنگام مدیریتم در این اداره از سال ۹۶ کدام قهرمان جهان را به قهرمان آسیا تبدیل کرده‌ام؟ در زمان من بهترین نتایج ورزش آذربایجان‌شرقی در بازی‌های آسیایی را کسب کردیم، پس این عملکرد من است.

 

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان ادامه داد: برای انتقال امتیاز باشگاه ماشین‌سازی آقای نجفی و آقای قربانی کاغذی را نزد من آوردند اما امضا نکردم چون پولی رد و بدل نشده بود. حتی برخی فشارها را آوردند که باید امضا کنی که به همین دلیل من اصلا امضا نکردم اما از طریق فدراسیون مساله را پیگیری کرده و کار را انجام دادند و به همین دلیل هم آقای قربانی همه جا پشت سر من حرف می‌زند.

 

وی در پاسخ به شایعه‌ای پیرامون حضورش در ترکیه برای گرفتن امضای فروش باشگاه ماشین‌سازی توضیح داد: دختر من در ترکیه تحصیل می‌کند و سالی دو بار پیش او می‌رویم، یک پاکتی را به من دادند که تحویل شرکت هواپیمایی آتا بدهم و من این کار را کردم، چطور می‌شود وقتی فروش ماشین‌سازی را امضا نکردم، بخواهم برای این کار از کسی امضا بگیرم؟

بهتاج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا باشگاه تراکتور تصمیمی برای تیمداری در دیگر رشته‌ها دارد یا خیر، اعلام کرد: فعلا برنامه خاصی برای تیمداری در دیگر ورزش‌ها نداریم اما در هیات مدیره بحث ورزش بانوان را مطرح خواهیم کرد چون برای مجوز حرفه‌ای به تیم بانوان نیاز داریم.

 

وی با بیان اینکه باشگاه تراکتور بدهی خارجی ندارد، متذکر شد: اگر بدهی خارجی داشتیم پنجره‌ نقل‌وانتقالات باز نمی‌شد و نمی‌توانستیم بازیکن بگیریم. در خصوص بازیکنان داخلی هم بدهی خاصی که باعث بسته شدن پنجره شود نداریم اما هر باشگاهی بالاخره بدهی‌هایی از گذشته دارد.

سرپرست باشگاه تراکتور در پاسخ به سوالی در خصوص خانه لاکچری و مجردی برخی بازیکنان این تیم گفت: برخی بازیکنان ما متاهل هستند و برخی هم با پدر و مادرشان در تبریز زندگی می‌کنند. خوشبختانه بازیکنان تراکتور جزو مومن‌ترین بازیکنان هستند و هیچ مساله‌ای نداشته‌اند.

وی درباره سمتش در باشگاه تراکتور ابراز داشت: لقب و اسم و عنوان برای من مطرح نیست و هیات مدیره هر زمان صلاح ببینند عنوان را عوض می‌کنند و اگر نخواهند هم نمی‌کنند. برای من مدیرعامل یا سرپرست بودن تفاوتی ندارد.

 

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =