کد خبر : 1012
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۳۴

طرح های شرکت گاز آذربایجان شرقی برای افزایش ضریب نفوذ گار

طرح های شرکت گاز آذربایجان شرقی برای افزایش ضریب نفوذ گار

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی اعلام کرد : با اتمام عملیات گاز رسانی به ۳۰۳ روستا که هم اکنون دردست اجراست ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان از ۸۸/۷ درصد به ۹۸/۳ درصد افزایش خواهد یافت .  به گزارش نگاه،‌ ولی اله دینی  به خبرنگاران گفت : در صدد هستیم عملیات گاز رسانی به

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی اعلام کرد : با اتمام عملیات گاز رسانی به ۳۰۳ روستا که هم اکنون دردست اجراست ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان از ۸۸/۷ درصد به ۹۸/۳ درصد افزایش خواهد یافت .

 به گزارش نگاه،‌ ولی اله دینی  به خبرنگاران گفت : در صدد هستیم عملیات گاز رسانی به این روستاها را ( ۳۰۳ روستا ) تا هفته دولت سال آینده آماده بهره برداری کنیم .

وی افزود : دینی گفت: با بهره برداری از گاز این روستا ها بیش از ۶۰ هزار نفر از روستائیان استان از مزایای گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی، حجم شبکه گذاری شهری و روستایی در سطح استان را بیش از ۸۱ هزار کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: از اول سالجاری برای تحقق گازرسانی به روستاهای فوق بیش از ۶۴۴ کیلومتر شبکه گذاری اجرا شده و میزان شبکه تغذیه و انتقال روستایی استان به بیش از ۱۱ هزار کیلومتر افزایش یافته است .

وی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی و تمهیدات صورت گرفته روستاهای برخوردار از گاز استان به سرعت در حال افزایش است و ۲۱۳ روستای آماده انتخاب پیمانکار و ۳۱ روستا در دست طراحی است .

دینی افزود: هم اکنون تمامی شهرها و یک هزار و ۵۵۲  روستای استان با بیش از یک میلیون و ۴۳۳ هزار مشترک شهری و روستایی و صنایع از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند .

وی تصریح کرد: روستاهای بالای ۲۰ خانوار با جمعیتی بش از ۱۰۰ نفر و روستاهای در مسیر تا پایان سال ۹۶ از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =