کد خبر : 27682
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

شکایت امام جمعه تبریز از حجم زیاد خاموشی

شکایت امام جمعه تبریز از حجم زیاد خاموشی

امام جمعه تبریز با بیان اینکه چرا باید کمبود تولید برق داشته باشیم ، گفت: چرا در ۱۰ سال اخیر فکری برای جبران کمبود نشده است ؟ یا مردم باید تبعات امضای برخی از معاهدات مخفیانه را باید تحمل کنند؟

به گزارش نگاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه اظهار داشت: علت کمبود برق هر چه که باشد نباید مردم دچار زحمت و اذیت بشوند حقیقتا مردم ایران اسلامی و مردم تبریز مردمان فداکار، صبور و نجیبی هستند و سزاوار این بی مهری و کم لطفی شرکت توزیع برق کشور نیستند. 
وی افزود: چرا باید کمبود تولید برق داشته باشیم ؟ چرا در ۱۰ سال اخیر فکری برای جبران کمبود نشده است ؟ یا مردم باید تبعات امضای برخی از معاهدات مخفیانه را باید تحمل کنند؟
آل هاشم خاطرنشان کرد: نمایندگان محترم مردم شریف استان میزان خاموشی های تبریز را که ۳۰۰ مگا وات یعنی حدود ۳۰ درصد برق مورد نیاز است را با سایر کلانشهرها مقایسه و در این مورد از مسئولان امر سوال و پیگیری کنند و ببینند آیا این حجم از خاموشی در تبریز عادلانه است ؟
وی افزود: بنده از تلاش های شبانه روزی کارکنان شرکت برق استان چه در تولید و چه در توزیع تشکر می کنم شرکت توزیع برق کشور باید سریعا مشکلات بوجود آمده را مرتفع کند.
وی خاطرنشان کرد: ادارات و نهادهایی که بعد از ظهر تعطیل هستند چراغ های نورپردازی و نورافکن های خودشان را خاموش کنند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + سه =