کد خبر : 26830
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۳۳

شهرداری و شورای شهر تبریز توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و هنر دارد

شهرداری و شورای شهر تبریز توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و هنر دارد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری و شورای شهر تبریز توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و هنر دارد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری و شورای شهر تبریز توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و هنر دارد.

به گزارش نگاه، سونیا اندیش در بازدید شهردار و اهالی تئاتر تبریز از پارک باغشمال افزود: شورای شهر و شهرداری تبریز با همکاری و تعامل سازنده، توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و هنر داشته و با تمام توان اقدام به گسترش محیط‌های فرهنگی و هنری در تبریز می‌کنند.

او اضافه کرد: مناسب سازی سالن‌های موجود در پارک باغشمال برای هنرهای نمایشی و احداث بلک‌باکس، فضای خوبی برای اجرای تئاتر و تعامل بیشتر شهروندان با هنرهای نمایشی ایجاد می‌کند.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به ایجاد چنین ساختاری در مجموعه پارک باغشمال اظهار داشت: اختصاص آسایشگاه‌های پادگان سابق ارتش به مجموعه‌های هنری، موجب اشاعه فرهنگ و هنر در میان شهروندان شده و امیدواریم با همکاری اعضای شورای شهر و شهردار تبریز اقدامات مثبت در زمینه بازسازی تئاتر شهر نیز پیگیری شود تا یکی از خواسته‌های شهروندان و اهالی فرهنگ و هنر تأمین گردد.

او افزود: تغییر کاربری سالن‌های موجود باعث می‌شود این مجموعه از یک پارک منطقه‌ای به یک مجموعه شهری تبدیل شود که اقشار جامعه از نقاط مختلف در این مجموعه حضور یابند.

اندیش با بیان اینکه در اجرای کاربری‌های باغ کتاب و فرهنگ و هنر تبریز از نظرات شهروندان و صاحبان فکر و اندیشه و فعالین فرهنگی هنری استفاده می‌شود گفت: برای نخستین بار است که نظرات کارشناسی و دیدگاه‌های کارشناسان در اجرای پروژه‌های شهری به این صورت مورد توجه قرار می‌گیرد و هدف شهرداری و شورای شهر همین موضوع تعامل است.

او اضافه کرد: در هر زمینه‌ای باید از نظرات کارشناسی و نیازهای شهروندان مطلع شد و شهرداری و شورای شهر تبریز با همکاری یکدیگر سعی در ایجاد مجموعه فرهنگی و هنری متناسب با نیاز شهروندان و اهالی فرهنگ و هنر دارند که لازم است تعامل شهروندان نیز با مجموعه مدیریت شهری گسترش یابد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =