کد خبر : 30649
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

سوالات عضو شورای تبریز و پاسخ شهردار

سوالات عضو شورای تبریز و پاسخ شهردار

طرحی که در شورا به ورطه ابهام رفته است!

اساس جلسه فوق العاده سوال عضو شورای شهر خانم غفوری از عباس رنجبر شهردار تبریز بود که سوالها به ترتیب زیر می باشد.

۱-نظام پرداخت عادلانه و همسان سازی قرارداد کارکنان
۲-انسداد جذب نیرو
۳-تبدیل وضعیت کارکنان
۴-استراتژی کلان فرهنگی شهر تبریز

عباس رنجبر: سوال اول طرحی بود که خانم غفوری ارائه کرده بود که البته باید پس از تصویب محل منابع آن هم مشخص می شد که فعلا این طرح تصویب و ابلاغ نشده است که اجرا بشود و با توجه به منابع محدود برای اجرای این طرح بایستی از بودجه خدمات شهری کاسته شود و در راستای همسان سازی هزینه شود.
خانم غفوری که ظاهرا اطلاع نداشت که این مصوبه کلا از دستور جلسه خارج شده است با تعجب اظهار داشت چرا این امر تصویب و ابلاغ نشده است.

در ادامه غلامرضا احمدی بیان داشت که این طرح در کمیسیون بحث نشده و صرفا یک امضا جمع آوری شده است و نمی شود که یک نفر امضا جمع کند و بدون تصویب نهایی مساله استیضاح را پیش بکشد و بهتر است هر کس در حوزه تخصصی خودش اقدام و ارائه طرح بکند.

عباس رنجبر در مورد سوال دوم گفت: تنها کسی که جذب شده قهرمان ناشنوای تبریزی است که اسمش سجاد آیقرپیرچمن می باشد که مصوبه شورا را دارد.

وی ادامه داد: در مورد سوال سوم ۱۲۹۷ نفر شامل تبدیل وضعیت ایثارگری هستند که تعدادی از آنها رابطه استخدامی با شهرداری ندارند و ۷۷ نفر مدارکشان مخدوش بوده است ک استعلام شده است و حدود ۲۷۳ نفر تبدیل وضعیت شده اند.

در مورد سوال چهارم: سازمان فرهنگی ۷۵۰ نفر پرسنل دارد و هر چه بودجه تخصیص می یابد به حقوق اعضا می رود، حتی بیشتر از تخصیص شان پول دریافت کردند، در حقزقت پولی برای کار فرهنگی نمی ماند و این ۷۵۰ نفر به اندازه ۷۵ نفر خروجی دارند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − 4 =