کد خبر : 36979
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

رئیس هیات والیبال استان:

تخلف و پارتی‌بازی نکردیم

تخلف و پارتی‌بازی نکردیم
رئیس هیات والیبال استان آذربایجان‌شرقی در واکنش به حضور حاشیه‌دار دو نفر از اعضای این هیات در دوره مربیگری ادعا کرد که در این زمینه تخلف و پارتی‌بازی انجام نشده است‌.

به گزارش آناج، کلاس مربیگری درجه یک ملی والیبال درحالی از ۱۶ الی ۲۲ دی ماه زیر نظر مدرسان فدراسیون والیبال و به‌صورت عملی در تبریز برگزار شد که حضور ۲ نفر از اعضای هیات والیبال استان در این دوره که فاقد شرایط لازم بودند، حاشیه‌ساز شده و اعتراضاتی را به دنبال داشته است.

سعید اهری زاد، رئیس هیات والیبال آذربایجان‌شرقی در واکنش به این اتفاق به خبرنگار ما گفت: هیات والیبال در مورد افراد متقاضی و کسانی که برای شرکت در دوره‌های ارتقای سطح مربیگری ثبت‌نام می‌کنند، تصمیم‌گیرنده نیست و فقط لیست نفرات ثبت‌نام‌کننده را با مدارک‌شان به فدراسیون والیبال ارسال می‌کند و مجوز شرکت در دوره و اخذ مدرک توسط این فدراسیون صادر می‌شود.

وی توضیح داد: روال برگزاری دوره‌های مربیگری با حضور ۲۵ نفر است و اگر تعداد شرکت‌کنندگان بالاتر از این تعداد باشد، اولویت برای ارائه فهرست با افراد واجد شرایط است ولی ما وقتی دیدیم جای خالی داریم، این دو نفر را معرفی کردیم فلذا تخلف یا پارتی‌بازی انجام نشده است. بنابراین امکان دارد برای این دو نفر مدرک اخذ این درجه از مربیگری صادر نشود و هیات والیبال در این زمینه هیچ تعهدی ندارد.

رئیس هیات والیبال استان تاکید کرد: ما اصلا در نظر نمی‌گیریم که فرد متقاضی حضور در دوره جزو نفرات هیات والیبال است یا خیر، اگر یک نفر ذینفع باشد و به جای او این نفرات را معرفی کنیم در آن صورت تخلف محسوب می‌شود چراکه حق فرد واجد شرایط تضییع می‌شود.

در ادامه خبرنگار ما موضوع را از فدراسیون والیبال نیز پیگیری کرد که جواد مهرگان، مسئول کمیته آموزش این فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن اشاره به شرایط حضور در کلاس‌های مربیگری اظهار کرد: ما همان روز اول که لیست ثبت‌نام کنندگان در این دوره به فدراسیون ارسال شد، هم به مدرس دوره و هم به مسئول آموزش هیات والیبال استان اطلاع دادیم که یکی از این افراد شرایط لازم جهت شرکت در دوره را ندارد و از فهرست حذف شد. از نظر ما این فرد جزو نفرات کلاس نیستند و هیچ مدرکی برای او صادر نخواهد شد.

وی افزود: در‌مورد نفر دیگر، هیات والیبال استان آذربایجان‌‌شرقی در معرفی‌نامه خود اعلام کرده که او به عنوان بازیکن دارای سابقه ملی است و ما از آن‌ها درخواست کرده‌ایم تا مستندات خود را ارائه کنند. در صورتی که مستندات منطبق با سوابق معرفی‌نامه باشد و این فرد به عنوان بازیکن ملی‌پوش محسوب شود، حضورش برای اخذ مدرک دوره بلامانع خواهد بود اما در غیر این صورت از لیست کلاس خارج و مدرکی برای او صادر نخواهد شد.

این مقام فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا حضور این افراد غیرمجاز بوده است یا خیر، بیان داشت: دوره‌های مربیگری بدین صورت برگزار می‌شود که افراد عادی با مجوز هیات والیبال می‌توانند به صورت آزاد از این دوره‌ها استفاده کنند و اگر این دو نفر به عنوان شرکت‌کننده آزاد حضور یافته باشند، اشکالی ندارد.

این درحالی است که طبق شنیده‌های خبرنگار آناج، دو نفر مذکور در پایان دوره مربیگری درجه یک ملی در تبریز در آزمون کسب مدرک این دوره شرکت کرده‌اند و این بدین معناست که حضور آن‌ها به صورت شرکت‌کننده آزاد نبوده است!

آناج/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =