کد خبر : 30141
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷

زنوزی ۵۰۰ میلیارد می گیرد

زنوزی ۵۰۰ میلیارد می گیرد

وزیر صمت خرید باشگاه تراکتور توسط شرکت ملی مس ایران را تایید کرده و قرار است ۵۰۰ میلیارد به زنوزی پرداخت شود اما این پول از جیب دارندگان سهام عدالت یعنی مردم پرداخت می‌شود.

به گزارش نگاه، وزیر صمت در آخرین جلسه اش با مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران دستور به خرید این باشگاه و تقبل تمامی بدهی‌های این تیم تبریزی داده است.
قرار است باشگاه تراکتورسازی در هفته‌های آینده با حضور در کمیته انتقالی به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی واگذار شود، اما حالا با ورود وزیر صمت قرار شده شرکت ملی مس ایران مسئولیت این تیم را قبول کند. به نوشته باشگاه خبرنگاران منابع آگاه اعلام کردند که قیمت پیشنهادی وزیر صمت به زنوزی برای خرید تیم فوتبال تراکتورسازی ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و همچنین قرار است شرکت ملی مس ایران تمامی بدهی‌های باشگاه در محاکم داخلی و خارجی را قبول کند.
وزیر صمت در حالی پیشنهاد به خرید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جلسه با مسئولان شرکت ملی مس داده ،که سهامدار اصلی این شرکت سهام عدالت است.
گفتنی است تیم فوتبال تراکتورسازی توسط زنوزی با رقمی نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان خریداری شده بود.
همچنین قابل توجه است که بنا به گفته فرهاد صداقت مدیر تیم فوتبال تراکتور، این تیم حدود ۵۰۰ میلیارد تومان نیز بدهی داخلی و خارجی دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =