کد خبر : 32241
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

رکابزن تبریزی سلطان جاده ایران شد/ صفرزاده قهرمان بی‌رقیب

رکابزن تبریزی سلطان جاده ایران شد/ صفرزاده قهرمان بی‌رقیب

مرحله اول لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده آقایان با یکه‌تازی رکابزن ملی‌پوش تبریز در هر دو بخش استقامت و تایم‌تریل به پایان رسید.

به گزارش نگاه، مرحله اول لیگ برتر جاده آقایان در سال ۱۴۰۱ با حضور ۱۳ تیم از سراسر کشور در دو رشته استقامت و تایم‌تریل انفرادی به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

دور دوم و پایانی این مرحله امروز (چهارشنبه) در رشته تایم‌تریل انفرادی پیگیری شد که طی آن سعید صفرزاده رکابزن تبریزی تیم آرویچ شرق مازندران توانست مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

این دوچرخه‌سواری باتجربه و ملی‌پوش روز گذشته در ماده استقامت نیز موفق به کسب عنوان نخست شده بود.

پس از سعید صفرزاده، حسین عسگری از تیم هورسان رامسر و آیدین علیاری از تیم دانشگاه آزاد تبریز به ترتیب عناوین دوم و سوم تایم‌تریل را بدست آوردند.

در رده‌بندی تیمی مرحله اول، تیم آرویچ شرق مازندران به لطف یکه‌تازی صفرزاده صدرنشین شد، دانشگاه آزاد تبریز در جایگاه دوم ایستاد و هورسان رامسر در رده سوم قرار گرفت.

 گزارش ایرنا می‌افزاید، تیم دانشگاه آزاد تبریز تنها نماینده آذربایجان‌شرقی در این مسابقات است که به عنوان مدافع قهرمانی با حریفانش رقابت می‌کند.

امیر کلاهدوز، خلیل خورشید، آیدین علیاری، علی لبیب، پوریا یعقوبی، ائلمان عابدی، علی‌اصغر موسی‌زاده و شاهین همای اقدام ترکیب رکابزنان این تیم را تشکیل می‌دهند.

بهزاد کرم‌زاده به عنوان سرمربی و مسعود‌ خرم‌منش نیز به عنوان مکانیک در این تیم حضور دارند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =