کد خبر : 38210
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

بیش از نیمی از راه‌های روستایی آذربایجان‌شرقی آسفالته است

بیش از نیمی از راه‌های روستایی آذربایجان‌شرقی آسفالته است
معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی طول راه های روستایی استان را نزدیک به ۱۰ هزار کیلومتر اعلام و گفت: پنج هزار و ۶۳۰ کیلومتر از این راه ها آسفالته، ۶۶۰ کیلومتر راه شوسه و سه هزار و ۴۵۴ کیلومتر راه دسترسی است.

به گزارش نگاه، جواد عبدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸۴ پروژه راه روستایی به طول یک هزار و ۱۰۵ کیلومتر از محل موافقت نامه های استانی در برنامه اجرایی اداره کل بوده که با پیشرفت میانگین ۴۴ و نیم درصد در حال اجراست

گفت؛ معاون فنی وراه روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۳۱۷ کیلومتر آسفالت ریزی انجام شده که برای این منظور ۲۸۰ هزار تن آسفالت استفاده شده است.

وی با بیان اینکه در کنار اجرای طرح های آسفالت ریزی، از احداث راه روستایی هم غافل نشده ایم افزود: سال گذشته ۱۶۴ کیلومتر راه روستایی در سطح استان ساخته شده است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی طول راه های روستایی استان را نزدیک به ۱۰ هزار کیلومتر اعلام و تصریح کرد: پنج هزار و ۶۳۰ کیلومتر از این راه ها آسفالته، ۶۶۰ کیلومتر راه شوسه و سه هزار و ۴۵۴ کیلومتر راه دسترسی است.

یک هزار و ۵۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان شرقی معادل بیش از ۷۶درصد دارای راه آسفالته هستند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =