کد خبر : 23565
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

تقلب به گلرها درباره مهاجم تراکتور/ گلزن رگباری چطور پنالتی می‌زند؟

تقلب به گلرها درباره مهاجم تراکتور/ گلزن رگباری چطور پنالتی می‌زند؟

تقلب به گلرها درباره مهاجم تراکتور/ گلزن رگباری چطور پنالتی می‌زند؟

شاید برایتان جالب باشد که مهاجم تراکتور پنالتی‌های خود را چگونه به سمت دروازه حریفان شلیک می‌کند.

به گزارش نگاه، ساسان انصاری بی‌شک یکی از بازیکنان تاثیرگذار این فصل تراکتور بوده است. مهاجمی که در لیگ نوزدهم موفق شده ۵ بار دروازه حریفان را باز کرده و آقای گل سرخ‌پوشان باشد.

موتور ستاره ۲۷ ساله تراکتوری‌ها اما کمی دیر روشن شد. او برای گلزنی در فصل جاری به هفت هفته زمان نیاز داشت و اولین بار در جدال خارج از خانه برابر نساجی نام خود را در بین گلزنان به ثبت رسانید.

ساسان البته در این بازی یک گل دیگر هم زد تا با دبل خود علیرغم دیرهنگامی، پاگشای خوبی در لیگ نوزدهم داشته باشد. وی در ادامه فصل به رکورد ۵۰ گل در رقابت‌های لیگ برتر نیز رسید.

رسانه آماری «متریکا» در جدیدترین تحلیل خود به آنالیز ضربات پنالتی ساسان انصاری پرداخته و به نوعی درباره نحوه پنالتی زدن این بازیکن به دروازه‌بانان حریف تقلب رسانده است.

طبق داده‌های این رسانه، فوروارد سرعتی تراکتور بیشتر از هر جهتی، سمت چپ را انتخاب می‌کند. وی بیش از نیمی از یازده پنالتی اخیرش (در لیگ) را به سمت چپ زده است که به جز یکی، بقیه زمینی بود.

نکته جالب اینکه انصاری در نواختن این پنالتی‌ها تنها دو بار ضرباتش را به صورت هوایی شلیک کرده که یکی از آن‌ها با پیراهن تراکتور بود و این ضربه را به هدر داد.

وی در مصاف تراکتور با گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر در دقیقه ۷۵ پشت ضربه پنالتی تیمش قرار گرفت تا بلکه طلسم گلزنی‌اش را در لیگ نوزدهم باطل کند اما او این فرصت را با فرستادن توپ به خارج از چارچوب دروازه، از دست داد.

شایان ذکر است، ساسان انصاری با گلزنی در ۷ بازی پیاپی لیگ برتر که در فصل شانزدهم با پیراهن فولاد موفق به انجام این کار شد، به گلزن رگباری ملقب بوده و از این حیث در تاریخ این مسابقات رکورددار است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 3 =