کد خبر : 30190
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

تسریع در روند واگذاری تراکتـور/ حفظ و تقویت تیم در دستور کار کمیته انتقال

تسریع در روند واگذاری تراکتـور/ حفظ و تقویت تیم در دستور کار کمیته انتقال

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی‌درباره آخرین وضعیت انتقال مالکیت باشگاه تراکتور توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش نگاه، محمدحسین فرهنگی در خصوص بحث پرداخت بیعانه برای انتقال مالکیت باشگاه تراکتور اظهار داشت: بحث پرداخت بیعانه صحبت تازه‌ای نیست و از قبل هم مطرح بوده است. پس از جلساتی که برگزار شد، قرار شد همکاری موقت و اقداماتی راجع به گشودن پنجره نقل‌وانتقالات و بحث انتقال مالکیت انجام شود.

وی که در کلاب‌هاوس «تراکتور اف‌سی» در جمع هواداران این تیم صحبت می‌کرد، ادامه داد: به نظرم این اقدامات برای واگذاری کفایت می‌کند و تنها موردی که می‌تواند در این امر مانع ایجاد کند، تعلل بیش از حد و ناهماهنگی‌هاست.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی‌گفت: من با مدیرعامل شرکت ملی مس صحبت کردم. استاندار آذربایجان‌شرقی هم ممکن است بزودی برای پیگیری موضوع عازم تهران شوند.

فرهنگی تأکید کرد: ما صرفاً امیدمان را به دو جلسه و صورت‌جلسه‌هایی که امضاء شده، نبسته‌ایم بلکه همزمان از طریق مسیرهای دیگر پیگیر انتقال مالکیت هستیم. به همین دلیل بیعانه شاید عبارت دقیقی نباشد. شرکت مس در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود قول‌هایی داده که در شرف اقدام است.

وی متذکر شد: هرگونه پیگیری از طریق مسئولان استان می‌تواند به روند انتقال مالکیت تسریع ببخشد. مسیر، مسیری روشن است اما این انتقال باید به نحوی باشد که از نظر روانی بر بازیکنان موجود اثر نگذارد.

فرهنگی درباره زمانبر بودن انتقال مالکیت و دغدغه هواداران از بابت نقل‌وانتقالات نیز اعلام کرد: حفظ و تقویت تیم‌ در دستور کار کمیته انتقال قرار دارد و نهایتاً آقای زنوزی چند روز دیگر به عنوان مالک باشگاه همراهی خواهند کرد. ما سعی می‌کنیم تا تمام مسائل بزودی رفع رجوع شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 11 =