کد خبر : 2800
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۲۲

ترازآبی دریاچه ارومیه افزایش یافت

ترازآبی دریاچه ارومیه افزایش یافت

دبیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه آذربایجان غربی از افزایش تراز آبی دریاچه ارومیه خبر داد.   به گزارش نگاه ، فرهاد سرخوش  به خبرنگاران گفت : تراز آبی دریاچه ارومیه طی ششم بهمن‌ماه سال‌جاری یک هزار و ۲۷۰٫۵۵ سانتی‌متر گزارش شده است. وی با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال

دبیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه آذربایجان غربی از افزایش تراز آبی دریاچه ارومیه خبر داد.

 

به گزارش نگاه ، فرهاد سرخوش  به خبرنگاران گفت : تراز آبی دریاچه ارومیه طی ششم بهمن‌ماه سال‌جاری یک هزار و ۲۷۰٫۵۵ سانتی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته، خاطرنشان کرد: تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته برابر با یک هزار و ۲۷۰٫۴۴ سانتی‌متر بود.

دبیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه دو سال گذشته، یادآور شد: تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه دو سال گذشته نیز یک هزار و ۲۷۰٫۵۹ سانتی‌متر گزارش شده است.

وی تراز آبی دریاچه ارومیه را در ابتدای سال زراعی گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: تراز آبی دریاچه ارومیه در این بازه زمانی برابر با یک هزار و ۲۷۰٫۰۸ سانتی‌متر اعلام شد.

سرخوش تراز آبی دریاچه ارومیه را ابتدای سال زراعی جاری را یک هزار و ۲۷۰٫۵۴ سانتی‌متر گزارش کرد و گفت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه یک‌هزار و ۲۷۴٫۱۰ سانتی‌متر است.

دبیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه یادآور شد: تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت آبی دریاچه ارومیه به‌کار گرفته‌ایم و در این خصوص تلاش‌های خوبی می‌شود.

وی اظهار داشت: تراز آبی دریاچه ارومیه در ششم بهمن‌ماه امسال نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته ۱۱ سانتی‌متر افزایش یافته است.

۵۸۶

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − دوازده =