کد خبر : 31946
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

برگزاری جشن عید سعید فطر به همت شهرداری تبریز

برگزاری جشن عید سعید فطر به همت شهرداری تبریز

  جشن بزرگ عید سعید فطر ، گرامیداشت روز شوراها، روز معلم و کارگر عصر روز گذشته در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز برگزار شد.   به گزارش نگاه آذربایجان به نقل از  شهریار نیوز، این مراسم با استقبال ویژه شهروندان مواجه بود؛ به طوری که

 

جشن بزرگ عید سعید فطر ، گرامیداشت روز شوراها، روز معلم و کارگر عصر روز گذشته در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز برگزار شد.

 

به گزارش نگاه آذربایجان به نقل از  شهریار نیوز، این مراسم با استقبال ویژه شهروندان مواجه بود؛ به طوری که صدها نفر از اقشار مختلف به ویژه معلمان و کارگران در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز حضور یافته و اجرای این برنامه را نظاره گر بودند.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تبریز، شهردار تبریز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و شهرداران و مدیران شهرداری از مهمانان ویژه این جشن بودند.

 

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این مراسم اظهار کرد: شورا تبلور اراده، همت و خواست مردم برای مدیریت بهتر شهر است و امیدواریم بتوانیم با همراهی، همکاری و همدلی اعصای محترم شورای شهر، تبدیز را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز معلم، گفت: معلمی به واقع شغل انبیاست و این معلمان هستند که جامعه را به خودباوری و استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای فردی هدایت می‌کنند.

وی افزود: معلمان پیامبران عصر حاضر هستند که مشی و خواسته الهی را در جامعه برقرار می‌کنند و برای همه ما واجب است که قدردان و دستبوس این عزیزان باشیم.

شهردار تبریز یادآور شد: تمام آموزه‌های فردی و اجتماعی‌مان را مدیون معلمان عزیز هستیم و در واقع این عزیزان هستند که به تاریکی‌های جامعه روشنی می‌بخشند. امیدواریم شاهد توجه ویژه به جایگاه معلمان باشیم.

یعقوب هوشیار در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر، تاکید کرد: کارگران، شریف‌ترین قشر جامعه هستند که چرخ اقتصاد و پویایی جامعه را می‌چرخانند و در ایام اخیر مخصوصا عید نوروز شاهد زحمات شبانه‌روزی کارگران خدمات شهری بودیم.

وی ادامه داد: تمام زیبایی‌ها و امکاناتی که در جامعه می‌بینیم ماحصل زحمات کارگران عزیز است و امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم مشکلات این قشر را نیز هرچه سریع‌تر و به بهترین شکل حل کنیم.

وی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، ابراز کرد: فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمام همشهریان عزیزمان تبریک می‌گویم و از شما می‌خواهم در این ساعات عزیز همدیگر را دعا کنیم تا برای تبریزی آباد در کنار هم باشیم.

 

جشن عید فطر

همچنین حجت‌الاسلام برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در جشن بزرگ عید فطر اظهار کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در مناسبت‌های ملی و مذهبی اخیر از جمله اعیاد شعبانیه، مبعث، ماه مبارک رمضان و… برنامه‌های خوبی برای شهروندان تدارک دیده است.

وی افزود: باید قدردانی ویژه کنیم از کارکنان این اداره کل که به صورت شبانه‌روزی برای برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی دوندگی می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ابراز کرد: امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم این برنامه‌ها باشیم و شهروندان بتوانند بهره کافی را ببرند.

وی ادامه داد: امیدوارم با این تلاش و همتی که تیم جدید مدیریت شهری دارد، بتوانیم تبریز را به جایگاه اصلی آن برسانیم.

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 10 =