کد خبر : 34427
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

طلسم شکست ناپذیری پرسپولیس به دست تراکتور شکسته می‌شود؟

طلسم شکست ناپذیری پرسپولیس به دست تراکتور شکسته می‌شود؟

تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر کشور فردا، یکشنبه دهم شهریورماه در تهران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش نگاه، بازیکنان تراکتور بعد از نمایش خوب در دو هفته‌ی پیش از آغاز تعطیلات و کسب دو برد شیرین با درخشش رضا اسدی توانستند خود را از قعر جدول به جایگاه ششم لیگ برتر برسانند.
جایگاهی که امید را در دل هواداران تراکتوری برای درخشش در هفته‌های آتی زنده کرد و امیدی که نتیجه اعتماد به انتخاب سرمربی و تفکراتش بود.
حال قربان بردیف، این سرمربی روس تبار که با قیافه بی احساس خود، در هر بازی به صورت سنجیده، تیم و بازیکنانش را آنالیز می‌کند و از هفته‌های گذشته جهت تسلط بر تمرینات تیمش در محل هتل کمپ تراکتور مستقر شده است، در روزهای تعطیل گذشته فقط تمرینات فشرده بازیکنانش را در تبریز ادامه داده و اردویی برگزار نکرده است.
اما باید دید، استراتژی بردیف که به سرمربی نیمه‌های دوم معروف شده است، در مقابل تیم شکست ناپذیر و صدرنشین پرسپولیس چه خواهد بود. این بازی یک محک بزرگ برای توانایی سرمربی تراکتور پس از گذران هفته‌ها تمرین است.
از سوی دیگر، یحیی گلمحمدی سرمربی پرسپولیس قطعا علاقه ندارد پیشتازی تیمش در لیگ برتر را به همین راحتی‌ها از دست بدهد.
پرسپولیسی که پنج بازیکن تیم ملی را در خود جای داده و از شش بازی گذشته به ۴ برد و ۲ مساوی دست یافته است و با ۱۴ امتیاز در صدر قرار دارد.
آمدن کاوه رضایی به تراکتور و تشکیل زوج خط حمله به همراه محمد عباس‌زاده شاید یکی از امتیازهای تراکتور در روزی است که گفته می‌شود امید عالیشاه و شیخ دیاباته به خاطر مصدومیت بازی با تراکتور را از دست می‌دهند.
البته گروه مصدومیت‌های پرسپولیس تنها به این دو بازیکن ختم نمی‌شود بلکه بیرانوند، مهره اصلی این تیم در داخل دروازه نیز پس از مصدومیت در بازی تیم ملی مقابل اروگوئه نتوانسته در تمرینات تیمش شرکت کند و هنوز مشخص نیست که به بازی با تراکتور می‌رسد یا نه.
در ۲۸ تقابل تراکتور و پرسپولیس در لیگ برتر،کفه پیروزی‌ها به سمت پرسپولیس بوده و ۱۴ برد برای این تیم تهرانی و ۹ پیروزی برای تراکتور به ثبت رسیده است و در ۵ بازی نیز امتیازات تقسیم شده‌اند.
گفتنی است؛ بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه، ۱۰ شهریورماه بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 3 =