کد خبر : 37486
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

خارجی‌ها در «رضا تایم» کار را درآوردند!

تراکتـورِ پاکو متوقف شدنی نیست/ هتریک مرد لالیگایی در پایتخت

تراکتـورِ پاکو متوقف شدنی نیست/ هتریک مرد لالیگایی در پایتخت
تراکتور بار دیگر با گل دیرهنگام توانست سه امتیاز را کسب کرده و خود را به مدعیان قهرمانی لیگ برتر نزدیک‌تر کند.

به گزارش نگاه، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور با ثبت سومین برد پیاپی تراکتور پیگیری شد و این تیم توانست در ادامه نتایج درخشانش با پاکو خمز در زمین هوادار تهران به برتری یک بر صفر دست یافته و خود را به مدعیان قهرمانی نزدیک‌تر کند.

در این دیدار که از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار شد، تراکتور بار دیگر در لحظات پایانی به گل پیروزی رسید و موفق شد با ثبت سومین برد پیاپی سه امتیاز را از آنِ خود کند.

بازی دو تیم در نیمه اول اصلا چنگی به دل نزد و در این نیمه تراکتوری‌ها خوش‌شانس هم بودند که بازنده به رختکن نرفتند چراکه در دقایق تلف شده این نیمه مهاجم میزبان موقعیت تک به تک را از ۶ قدم به بالای دروازه زد.

در نیمه دوم بازهم این هوادار بود که خطرناک نشان می‌داد و شاگردان ساکت الهامی چند بار تا آستانه گلزنی پیش رفتند که سد محکمی به نام محمدرضا اخباری مهاجمان تیم تهرانی را ناکام گذاشت.

اما با نزدیک شدن به دقایق آخر موتور تراکتوری‌ها گرم شد و این تیم در دقیقه ۷۸ می‌توانست به گل برسد اما ریکاردو آلوز فرصت‌سوزی کرد و موقعیت تک به تک را به شکل باورنکردنی از دست داد.

فشار تراکتوری‌ها برای زدن گل برتری در لحظات انتهایی ادامه داشت تا اینکه در اولین دقیقه از وقت‌های اضافه گوستاوو واگنین روی ارسال ریکاردو آلوز قفل دروازه‌ها را شکست و گل اول را به ثمر رساند.

هافبک ریزنقش و برزیلی تراکتور در شلوغی محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفته و با ضربه پای راست و غیرتخصصی خود به تور دروازه هوادار چسباند تا نخستین گلش با پیراهن سرخ تی‌تی‌ها را به شکل سه امتیازی به ثبت برساند.

تراکتور با برد خارج از خانه امروز ۳۲ امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول صعود کرد. هوادار اما بعد از هفته‌ها شکست خورد تا با ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول ماندنی شود.

ناگفته نماند، در جریان این دیدار، در هر دو نیمه به دلیل مصدومیت شدید بازیکنان تراکتور بازی برای دقایق طولانی متوقف شد و در نیمه دوم، «میلاد کُر» مدافع جوان این تیم که امروز در ترکیب قرار گرفته بود، در پی برخورد پای بازیکن حریف هنگام ضربه برگردان به سرش به شدت آسیب دیده و راهی بیمارستان شد.

گروه داوری: داور وسط: امیر عرب براقی – کمک‌ها: محسن سلطانی، میلاد قاسمی و مهدی اجاقی/ ناظر: نادر جعفری

اخطار: محمدجواد محمدی (۳۰)، سپهر روزی‌طلب (۶۹) و نیما انتظاری (۱+۹۰) از هوادار و ریکاردو آلوز (۱۰+۹۰) از تراکتور

ترکیب هوادار: محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، عزت‌الله پورقاز، فریبرز گرامی، سپهر روزی طلب (امید سینگ- ۸۸)، نیما انتظاری، محمدمهدی مهدی‌خانی (داریوش شجاعان- ۹۰+۸)، حسین صادقی، محمد چهارمحالی (مسعود شجاعی- ۷۷)، بابک مرادی (محمد میری- ۸۸) و محمدجواد محمدی
سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، میلاد کر (سعید کریم آذر- ۷۸)، صفا هادی، مهدی کیانی (محمد عباس‌زاده- ۶۰)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (بهزاد سلامی- ۹۰+۴)، محمد قنبری (ابوالفضل رزاق‌پور- ۷۸)، مهدی هاشم‌نژاد (پوریا آریاکیا- ۹۰+۴) و رضا اسدی
سرمربی: پاکو خمز

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + هفده =